اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات ایلام:

نامزدهای انتخابات استان ایلام خویشتن‌دار باشند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: نامزدهای انتخابات استان ایلام خویشتن‌دار باشند.

نامزدهای انتخابات استان ایلام خویشتن‌دار باشند

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با عنایت به قانون انتخابات مدت زمان رأی‌گیری 10 ساعت تمام از ساعت هشت صبح تا 18 عصر اعلام شده بود اما وزیر کشور در دو مرحله و در مجموع به مدت دو ساعت انتخابات را تمدید کرد.

وی ادامه داد: افزون بر این یک ساعت نیز در اختیار استاندار ایلام قرار گرفت و استاندار ایلام آن یک ساعت را نیز تمدید کرد و کار انتخابات تا ساعت 21 تمدید شد.

این مسئول اضافه کرد: از ساعت 21 مهلت رأی گیری تمام شد و کار انتخابات در استان ایلام به پایان رسید، اما افرادی که درون شعبه قرار دارند از همه مجریان انتخابات درخواست می‌شود از همه این افراد اخذ رأی شود.

رحمانی تصریح کرد: آنچه که خیر و صلاح مردم استان ایلام است رقم خواهد خورد و توصیه می‌شود که نامزدهای محترم با خویشتن داری منتظر اعلام نتایج باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: از همه شرکت کنندگان در انتخابات امروز 15 اردیبهشت ماه به واسطه پرشور کردن این صحنه تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول