اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

کسب رتبه چهارم کشوری مالیات سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل مالیاتی سیستان‌وبلوچستان در پیش ثبت‌نام اشخاص حقوقی در سطح کشور، رتبه چهارم را به دست آورد.

کسب رتبه چهارم کشوری مالیات سیستان‌وبلوچستان

حمید شیخ‌اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: قانون‌مداری مودیان استان، اطلاع‌رسانی دقیق و جدی و تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان همراه با سازماندهی، برنامه‌ریزی و ایجاد ارتباط و فضای تعاملی موثر از عوامل موفقیت است.

وی افزود: در مرحله پیش ثبت‌نام اطلاعات کلیدی مودی، اطلاعات هویتی، اقامتگاه قانونی، اطلاعات مدیرعامل و در نهایت اطلاعات فعالیت اخذ شده است.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مودیانی که ثبت‌نام الکترونیکی خود را کامل کنند از مزایای تسهیلات الکترونیکی نظیر دسترسی به نسخه الکترونیکی پرونده مالیاتی، برخورداری از امضای الکترونیکی در فرآیندهای مالیاتی، پرداخت الکترونیکی و تسلیم کاملاً الکترونیکی اظهارنامه‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند.

شیخ اسدی عنوان داشت: این اقدام در اجرای سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور و به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و اجرای طرح جامع مالیاتی و گمرک نوین با هدف تشویق و توسعه خوداظهاری بر پایه احترام و اعتماد متقابل با استفاده از تجارب حاصله، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی مودیان و اختصاص شمار اقتصادی و بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی نوین صورت می‌پذیرد.

وی گفت: اجباری‌بودن ثبت نام اشخاص حقوقی برای دریافت شماره اقتصادی جدید در این مرحله برای تمامی مودیان به این دلیل است که شماره اقتصادی جدید جایگزین شماره قبلی در نظام مالیاتی، گمرکی و اقتصادی کشور می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین مودیانی که مراحل ثبت‌نام الکترونیکی خود را کامل کنند از مزایای تسهیلات یاد شده فوق بهره‌مند می‌شوند.

شیخ اسدی اضافه کرد: ضمناً مودیانی که در ارائه مدارک مربوطه همکاری لازم را داشته باشند از تسهیلات خاص بخشودگی و تقسیط بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: باید کار پیش ثبت‌نام اشخاص حقوقی تا نیمه نخست خردادماه امسال به اتمام برسد و از ابتدای تیرماه، ثبت‌نام اشخاص حقوقی آغاز خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان از سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، ثبت اسناد، ثبت احوال، اتاق بازرگانی، گمرک و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند این اداره‌کل را همراهی کنند تقاضای همکاری کرده است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول