اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش:

شهرستان راین در مسابقات قرآن کریم کرمان اول شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: این شهرستان رتبه اول در میزبانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان کرمان را کسب کرده است.

شهرستان راین در مسابقات قرآن کریم کرمان اول شد

علیرضا غیاث‌الدینی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در راین اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش راین در بین پنج شهر میزبان مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان رتبه اول را از لحاظ میزبانی به خود اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: دلیل اصلی این انتخاب استقبال مردم راین از دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان دختر و پسر استان کرمان است که در روزهای 9 و 11 اردیبهشت ماه جاری در اردوگاه هزار برگزار شد.

 وی با تشکر از مردم راین برای این استقبال افزود: استقبال از دانش‌آموزان قرآنی توسط مردم در تمام استان کرمان و حتی کشور بی‌سابقه است و این نشانگر ارادت مردم به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

غیاث‌الدینی از رضایت شرکت کنندگان در این مسابقات از میزبانی راین خبر داد و عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 700 نفر دانش‌آموز داور مربی و سرپرست  از سراسر استان شرکت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین اذعان داشت: تمام عوامل آموزش و پرورش برای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات تلاش و همت خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول