اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

شوراها ریشه‌دارترین نهادهای مدیریتی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شادگان گفت: شوراها از ریشه‌دارترین نهادهای مدیریتی هستند و نقش مؤثری را در تعالی بخش‌های اجتماعی و اقتصادی ایفا می‌کنند.

شوراها ریشه‌دارترین نهادهای مدیریتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، توفیق آلبوناصر پیش از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به امور شهری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شادگان در محل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر این منطقه در راستای ارتقای سطح رفاهی و زندگی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قران کریم مبنی بر اهمیت نقش شوراها در تعالی شهرها افزود: در نظام اسلامی، شوراها بر اساس آیات قرآنی، احادیث و روایت بزرگان دین تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری شادگان خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه و رفیعی برای نهاد شوراها مشخص شده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شوراها در دین اسلام بیان کرد: عملکرد شوراها به ویژه شورای اسلامی شهر شادگان نتایج بسیار خوبی را برای این منطقه داشته است.

آلبوناصر با اشاره به اینکه مشورت در امور را باید به مرحله تصمیم‌گیری برسانیم، افزود: تصمیم بر اساس مشورت باید به عزم برسد و این عزم باید مبنای خدایی داشته باشد زیرا کارهایی که در راه رضای خدا انجام می‌شود ماندگار خواهند شد.

وی اضافه کرد: شهروندان این منطقه با تعامل و مشارکت جدی خود با این ارگان مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات منطقه تلاش می‌کنند.

سرپرست شهرداری شادگان با بیان اینکه شوراها از ریشه‌دارترین نهادهای مدیریتی هستند، ادامه داد: رضایت مردم از عملکرد شورای اسلامی شهر مهم‌ترین گزینه عملکرد شوراها محسوب می‌شود و چنانچه مردم از عملکرد این نهاد رضایت کامل داشته باشند در واقع موفقیت عملکرد شوراها را تأیید کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت‌های مردمی در امور شهری گفت: فراهم کردن زمینه‌ها و بسترهای مشارکت مردمی در امور شهری از سنگین‌ترین وظایف شوراهاست و این امر تکلیف و رسالت مضاعفی را بر دوش شورای اسلامی شهر می‌گذارد.

آلبوناصر در پایان اظهار کرد: در مسیر تحقق اهداف اجتماعی و اقتصادی منطقه نیازمند همراهی و تعامل بیش از پیش مسئولان هستیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول