اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خبر داد

راهیابی دو دانش‌آموز کرجی به المپیاد جهانی رشته نجوم

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از راهیابی دو دانش‌آموز کرجی به المپیاد جهانی در رشته نجوم خبر داد.

راهیابی دو دانش‌آموز کرجی به المپیاد جهانی رشته نجوم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدعلی قنبر هراتی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان کیانا افضلی و فاطمه قشلاقی پور دو دانش‌آموز ناحیه سه، آموزش و پرورش کرج هستند که موفق شده‌اند به المپیاد جهانی رشته نجوم راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: تلاش‌های شبانه‌روزی و استعداد این دو دانش‌آموز سبب شد تا آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز در این زمینه بدرخشد.

این مسئول تأکید کرد: تیم المپیاد جهانی رشته نجوم پنج نفره است که دو نفر آنان دو دانش‌آموز دختر از این ناحیه بوده و مابقی پسران دانش‌آموز هستند.

هراتی در ادامه سخنان خود از راهیابی دو دانش‌آموز این ناحیه از آموزش و پرورش کرج به مجلس شورای دانش‌آموزی خبر داد و تأکید کرد: دو نفر از دانش‌آموزان ناحیه سه آموزش و پرورش کرج نیز در انتخابات شورای دانش‌آموزی حائز رتبه شده و موفق شدند به مجلس شورای دانش‌آموزی راه پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: راهیابی این دو دانش‌آموز نقش موثری در توسعه برنامه‌ها و رفع مشکلات و کمبودها دارد.

قنبرهراتی همچنین در ادامه سخنان خود از ثبت‌نام 46 درصد از دانش‌آموزان ناحیه سه کرج در نهضت قرآنی خبر داد و افزود: در این راستا 43 هزار نفر از دانش‌آموزان این ناحیه در نهضت قرآنی که شامل حفظ نیم جزء از قرآن و حفظ کل قرآن کریم است ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به توسعه فضاهای آموزشی ناحیه سه آموزش و پرورش کرج تأکید کرد و گفت: با توجه به افرایش جمعیت دانش‌آموزی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در برخی از مناطق به ویژه رجایی‌شهر و جهانشهر تعداد مدارس افزایش یابد.

قنبر هراتی عنوان کرد: در سال گذشته 4 فضای آموزشی در ناحیه سه آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این مدارس بخشی از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی برطرف شد.

وی تصریح کرد: البته این تعداد مدرسه نمی‌تواند کافی باشد لذا باید تمهیدات لازم به منظور توسعه فضاهای آموزشی دراین ناحیه اندیشیده شود.

هراتی گفت: در این راستا در سال تحصیلی آینده 4 فضای آموزشی دراین ناحیه از آموزش و پرورش به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: مدرسه الزهرا، عدالت در ماهدشت کرج، هنرستان مشهون که از مدارس خیرساز است نیز در ماهدشت و دبستان مشهون نیز در این بخش در سال تحصیلی91-92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این نشست از رسانه های فعال در حوزه آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول