اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 عنوان کرد

رشد 100 درصدی نوسازی بافت فرسوده جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 از رشد 100 درصدی نوسازی بافت فرسوده این منطقه خبر داد.

رشد 100 درصدی نوسازی بافت فرسوده جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، غلامرضا رنجبر از رشد 100 درصدی نوسازی بافت فرسوده این منطقه خبر داد و گفت: در سال گذشته 300 پروانه ساختمانی در محدوده بافت فرسوده این منطقه صادر شده که نسبت به سال 89 صد درصد افزایش داشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان نقش بسزایی در نوسازی بافت فرسوده دارد، اظهار داشت: تسهیلات ارائه شده همچون تخفیف در صدور پروانه ساختمانی، اعطای تراکم تشویقی، معافیت از پرداخت عوارض نوسازی، تسهیلات بانکی و اعطای ودیعه مسکن، نقش مهمی در ترغیب شهروندان به نوسازی املاک فرسوده داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صدور پروانه‌های ساختمانی تسریع شده است، تصریح کرد: در سال گذشته هزار و 500 پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده است.

منطقه 20 به عنوان یکی از مناطق قدیمی و فرسوده شهر تهران است که بافت فرسوده آن با داشتن سه شرط ریزدانگی، نفوذناپذیری و فرسودگی، 269 بلوک به متراژ 137 هکتار بوده و بافت ناپایدار آن با داشتن یکی از شروط مورد اشاره یک هزار و 57 بلوک به متراژ یک هزار و 47 هکتار است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول