اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

نقش بانوان در امورات جامعه قابل توجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: امروز بانوان در همه امور و عرصه‌ها نقش قابل توجهی در کشور ایفا می‌کنند.

نقش بانوان در امورات جامعه قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد ظهر امروز در نشست کمیسیون امور بانوان و در جمع بانوان این شهرستان با بیان اهمیت نقش زنان در اداره امور کشور اظهار داشت: میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای قدر شناسی از زنان و مادران است.

وی حضرت صدیقه طاهره را الگویی کامل برای بانوان جهان دانست و افزود: دخت نبی مکرم اسلام زیباترین و مقدس‌ترین الگو برای زنان و بانوان است.

قانعی‌فرد ادامه داد: نام‌گذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن و بزرگداشت مقام مادر، نشان از اهمیت، جایگاه و عظمت این قشر از جامعه است.

وی با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه هفته زن در میناب، بیان کرد:در طول هفته بزرگداشت مقام زن باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از سخنرانان و اساتید مجرب، ابعاد شخصیتی زهرای مرضیه برای مردم بازگو شود.

فرماندار میناب از حضرت فاطمه (س) به عنوان جلوه والای انسانی جامعه یاد کرد و افزود: توجه به نوع و نحوه زندگی حضرت زهرا (س)توسط بانوان و بکار گیری توصیه‌های ایشان در زندگی سبب گرم شدن کانون خانواده می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ باید تلاش کرد تا در کنار همه برنامه‌های هفته زن، شخصیت حضرت فاطمه (س) به نحو مطلوب و شایسته‌ای تشریح شود.

قانعی‌فرد نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب را بر اساس نیازهای کشور در هر سال عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: تلاش توام با بصیرت بانوان می‌تواند کمک فراوانی به تحقق این شعار کند.

وی با بیان اینکه امروز بانوان در بسیاری از مسائل اقتصادی کشور پیشگام هستند، ابراز داشت: مدیریت اقتصادی در خانه و کمک بانوان برای استفاده از کالاهای ایرانی و تولید داخل می‌تواند در تحقق شعار امسال نقشی اساسی داشته باشد.

در این نشست همچنین مشاوره رایگان برای بانوان، گردهمایی زنان ولایتمدار در بخش سندرک، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان، دیدار با خانوده شاهد و ایثارگر، مسابقه پیاده روی ساحل بین بانوان بخش‌های مرکزی و سندرک در ساحل کوهستک و عیادت از بیماران زن و ویزیت رایگان از برنامه‌های هفته زن در میناب عنوان شد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول