اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

بارهای ترافیکی جاده‌ها کنترل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های متولی به ویژه پلیس راه کنترل بارهای ترافیکی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد باشیم.

بارهای ترافیکی جاده‌ها کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کریم هدایتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در اردبیل اظهار داشت: این موضوع به ویژه در جاده‌های فرعی و روستایی مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است به طوری که علاوه بر تخریب جاده‌ها و زیر‌ساخت‌های مورد‌نظر خطراتی را برای خودروهای سواری به وجود آورده است.

وی از پلیس راه خواست؛ از تردد این وسایط نقلیه جلوگیری کرده و حمل و نقل نیز موظف است با تقویت دوربین‌های نظارتی تصویری و همچنین راه‌اندازی باسکول‌ها و تعیین تناژ اضافی بار خودروها از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کند.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در ادامه برگزاری تور دوچرخه‌سواری آذربایجان را در مسیر اردبیل، سرعین، نیر، سراب یادآور شد و خاطرنشان کرد: خط‌‌‌کشی این محور به همراه تعمیر و مرمت جاده و لکه‌گیری انجام شده و یا در حال اقدام است تا میزبان شایسته‌ای برای این تور دوچرخه‌سوار در محدوده استان اردبیل باشیم.

هدایتی آغاز کوچ بهاره عشایر استان را نیز یادآور شد و گفت: برای تردد عشایر کوچرو و احشام آنها کنترل‌ها و نظارت‌های جاده‌ای باید ایمن و با کمترین حادثه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حفظ حریم جاده‌ها در تردد خودروهای متعدد بیان داشت: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و زیر‌بنایی رو به سوی تصرف حریم جاده آورده‌اند که در این زمینه باید به شدت مراقبت کنیم تا از هرگونه ساخت و ساز و استقرار بی‌رویه دستگاه‌های خدمات‌رسان ممانعت شود.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در ادامه سخنان از آغاز مسافرت‌های تابستانی خبر داد و تصریح کرد: پلیس راه باید مراقبت بیشتر از تردد خودروها به ویژه خودروهای سواری با سرعت و حرکات خطر‌ناک ممانعت کند تا احتمال تصادفات و تلفات جاده‌ای به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها در پایان سخنان خود استقرار پلیس راه و پایگاه جمعیت هلال احمر را در محور اردبیل- سرچم به ویژه در محل‌های حادثه‌خیز یادآور شد و گفت:‌ شیب‌های تند این محور و محدوده حاشیه رودخانه قزل اوزن از نقاط حادثه‌خیزی است که در چند ماه اخیر سبب شده تا تصادفات مرگبار در این منطقه رخ دهد که شایسته است اصلاح و ایمنی این نقطه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول