اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون غذا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت:

لایحه تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: مشاور معاون غذا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: لایحه تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی در دست بررسی است.

لایحه تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدسعید رضایی عصر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی ممیزی پیشرفته سیستم‌های ایمنی مواد غذایی در ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قوانین و مقررات موجود بر نظارت مواد غذایی باید مورد بازنگری قرار گیرد تا امکان برخورد مناسب با متخلفان فراهم شود.

وی تصریح کرد: میزان جریمه برای متخلفان مواد غذایی باید افزایش داشته باشد تا جرایم حکم بازدارندگی را ایفا کنند.

مشاور معاون غذا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه لایحه تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی در دست بررسی است، اظهار امیدواری کرد که با تصویب این قانون برخورد مناسبی با متخلفان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی انجام گیرد.

وی هماهنگی مناسب بهداشتی با دستگاه‌های متولی، نظارت بیشتر بر نوع تولید و توزیع محصولات و ارائه خدمات استاندارد از جمله مزایای این لایحه عنوان و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه نظام یکپارچه رسیدگی به شکایات بر مواد غذایی خبر داد و گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی این سامانه فراهم شده است.

وی مزایای ایجاد سامانه نظام یکپارچه رسیدگی به شکایات مواد غذایی را کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به شکایات مردم عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رسیدگی به شکایات مردم نسبت به بی‌کیفیت بودن مواد غذایی از طریق شماره تماس 09646 بررسی می‌شود.

مشاور معاون غذا سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت برای ارائه مواد غذایی باکیفیت‌تر به مردم را نصب برچسب اصالت کالا در حوزه بهداشتی اعلام و گفت: نصب برچسب اصالت کالا از فروردین ماه ضروری شده است و این امر در وزارت بهداشت و درمان نیز تسریع داده می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول