اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق دشتستان خبر داد

احداث و اصلاح 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق دشتستان از احداث و اصلاح 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق در دشتستان خبر داد.

احداث و اصلاح 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی زارع‌خفری در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان بوشهر در سال‌های اخیر در امر برق‌رسانی و بهبود وضعیت برق در شهرها و روستاهای مختلف اهتمام جدی داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: در دشتستان نیز با توجه به اقدامات انجام شده، شاهد رضایت خاطر شهروندان هستیم و در روستاها و شهرهای این شهرستان بیشترین میزان پروژه‌های برق‌رسانی انجام گرفته است.

رئیس اداره برق شهرستان دشتستان از اجرای هفت میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته و بر اساس آمار موجود بیش از هفت میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های برق‌رسانی در دشتستان هزینه شده است.

زارع‌خفری بیان کرد: احداث شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط در تمام مناطق و بخش‌های شهرستان با کیفیت مطلوبی اجرایی شده است.

وی از احداث و اصلاح 94 دستگاه پست هوایی در دشتستان خبر داد و افزود: طی یک سال اخیر بیش از 94 دستگاه پست هوایی 400 کاوا در نقاط مختلف دشتستان احداث شده است.

رئیس اداره برق دشتستان از احداث و اصلاح 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق در دشتستان خبر داد و گفت: احداث و اصلاح 21 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و احداث و اصلاح 35 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی از طرح‌های مهمی است که در دشتستان اجرا شده است.

زارع‌خفری اذعان داشت: حجم و کیفیت اقدامات انجام شده در شهرها و روستاهای دشتستان بسیار خوب بوده و رضایت خاطر مردم را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: باید از تمام تجهیزات و امکانات موجود برای رشد و توسعه برق‌رسانی به روستاها و شهرها استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول