اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

طرح هادی در روستاها تحول ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هادی در روستاها تحول ایجاد می‌کند و این طرح در بخش الموت و بخش طارم‌سفلی استان قزوین اجرایی شده است.

طرح هادی در روستاها تحول ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ عصر شنبه نخستین آیین تقدیر و تشکر از شوراهای روستا و دهیاران بخش طارم‌ سفلی با حضور منتخبان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار قزوین، دادستان و فرماندار قزوین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش طارم‌سفلی برگزار شد.

سیدمرتضی حسینی در این مراسم عنوان کرد: بخش طارم‌سفلی در حوزه راهسازی به نسبت سایر بخش‌ها عقب مانده است و نیاز به زیرسازی دارد.

وی وضعیت نامناسب آب بخش طارم‌سفلی را مشکل دیگر این منطقه برشمرد و بیان کرد: مردم از وضعیت آب نامناسب رنج می‌برند و هر‌چه زودتر باید برای آب شرب و همچنین آب کشاورزی بخش طارم‌سفلی فکری کرد.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به محصول زیتون بخش طارم‌سفلی اشاره کرد و افزود: زیتون و فرآورده‌های آن از سوغات بخش‌ طارم‌سفلی است و روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های جهان محسوب می‌شود، زیرا نه تنها چربی ندارد بلکه ضد چربی نیز هست.

حسینی با بیان اینکه مردم بخش طارم‌سفلی از مشکلات بهداشت رنج می‌برند، تصریح کرد: بسیاری از روستاهای بخش طارم‌سفلی بزرگ هستند، اما از نظر بهداشتی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و خانه بهداشت ندارند.

وی ضمن تبریک هفته کارگر و معلم به کارگران و معلمان کشور اذعان داشت: قشر کارگر و معلم هر دو از اقشار تأثیرگذار جامعه هستند و باید احترام ویژه به آن‌ها گذاشت.

گفتنی است، در پایان برنامه از خانواده شهدا، بازنشستگان بخشداری‌ها، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و اعضای دهیاری‌های بخش طارم‌سفلی تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول