اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر خبر داد

توسعه ظرفیت برق‌رسانی در شبکه زیرپوشش برق منطقه‌ای باختر

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر از توسعه ظرفیت برق‌رسانی در شبکه زیرپوشش برق منطقه‌ای باختر خبر داد.

توسعه ظرفیت برق‌رسانی در شبکه زیرپوشش برق منطقه‌ای باختر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر، مجتبی نجاتی گفت: افزایش یک‌هزار و 410 مگاولت آمپر ظرفیت برق‌رسانی ایستگاه‌ها و 462 کیلومتر مدار خطوط در شبکه انتقال و فوق توزیع برق باختر از جمله اقداماتی بوده که در راستای توسعه ظرفیت‌های برق‌رسانی توسط شرکت برق منطقه‌ای باختر در طی سال 90 انجام شده است.

وی تمرکز فعالیت‌های این شرکت را در سال 1390 بر توسعه ظرفیت ایستگاه‌های انتقال و فوق توزیع در سطح شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت شرکت برق منطقه‌ای باختر که در میانه شبکه سراسری انرژی کشور واقع شده است و همچنین به منظور تامین انرژی پایدار و با کیفیت برای مشترکین، اقدامات شرکت در بخش طرح و توسعه که شامل اجرای پروژه‌های افزایش ظرفیت، احداث ایستگاه‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع برق بوده در سال 90 منجر به افزایش ظرفیت برق‌رسانی شبکه سراسری به میزان هزار و 410 مگاولت آمپر شده است.

معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر ادامه داد: به منظور تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز در سال گذشته 462 کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع نیز احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

نجاتی بیان داشت: با احداث 10 فیدر 63 کیلوولت در ایستگاه برق 400 کیلوولت خرم‌آباد ظرفیت برق‌رسانی در لایه فوق توزیع این ایستگاه به بیش از 3 برابر افزایش یافته که باعث افزایش قابلیت اطمینان در منطقه خرم‌آباد و توانایی برق باختر در تحویل انرژی مورد نیاز به مشترکین مختلف صنعتی، کشاورزی و خانگی شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی این پروژه‌ها بستر لازم برای شکوفایی صنعتی و اقتصادی در سطح منطقه زیرپوشش شرکت (استان‌های مرکزی، همدان و لرستان) فراهم آمده است و در صورت تامین نقدینگی لازم دیگر پروژه‌های در دست اقدام شامل ایستگاه‌های انتقال برق 400 کیلوولت امیرکبیر اراک و 230 کیلوولت گرین و پل دختر و ایستگاه‌های فوق توزیع برق شهرک مهاجران - الیگودرز، اسدآباد، آشتیان، زاغه و پلدختر نیز تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول