اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تحقیقات و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی:

تحریم‌های اقتصادی امنیت غذایی را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: تحریم‌های اقتصادی، امنیت غذایی کشور را مورد هدف قرار داده است.

تحریم‌های اقتصادی امنیت غذایی را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، محمدعلی کمالی در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی که به منظور افزایش اثربخشی فعالیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمینه سازماندهی بیشتر کوشش‌های پژوهشی در مسیر تحقق سفارشات رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایة ایرانی صورت گرفت، اظهار کرد: لازم می‌دانم از یافته‌های علمی این مرکز در زمینه‌های مختلف زراعی، باغی و دامی تقدیر کنم.

وی، اولویت‌بندی تحقیقات بر اساس توانایی در ایجاد ارزش افزوده و سودمندی به کل اقتصاد را رمز موفقیت و استفاده حداکثری از امکانات موجود در مسیر اهداف کلان کشور را وظیفة سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دانست.

کمالی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی در حال حاضر امنیت غذایی را مورد هدف قرار داده است، افزود: در شرایط فعلی با افزایش توجه مسئولان کشور به بخش کشاورزی نیاز است سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان منسجم‌ترین نهاد تحقیقاتی کشور با دارا بودن 80 سال سابقه تحقیقاتی با تولید و انتقال علم و فناوری به بخش کشاورزی به ایفای وظیفه خود بپردازد.

وی افزود: به منظور تامین ابزار مورد نیاز باید موضوع ایجاد درآمد و کارآفرینی از اولویت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی باشد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول