اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام لیست نهایی کاندیداهای هلال احمر صورت گرفت

آغاز رقابت انتخاباتی 14 کاندیدای انتخابات هلال احمر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: اسامی افراد واجد شرایط برای کاندیداتوری انتخابات مجمع هلال احمر گچساران و باشت اعلام و رقابت این کاندیداها آغاز شده است.

آغاز رقابت انتخاباتی 14 کاندیدای انتخابات هلال احمر گچساران

سید ابوالفتح بهنامیان پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر به منظور نهادینه‌کردن مشارکت اعضا و داوطلبان، امدادگران و جوانان و حضور حداکثری آنان در تصمیم‌گیری‌های این جمعیت برگزار می‌شود.

* تبلیغات انتخاباتی داوطلبان تا 20 اردیبهشت ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به برنامه‌های ستاد برگزاری هفته هلال احمر و نودمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر، تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری اعضای هلال احمر گچساران را از اولویت‌های برنامه‌های جمعیت هلال احمر گچساران عنوان کرد.

بهنامیان با بیان اینکه فعالیت داوطلبان انتخابات هلال احمر گچساران آغاز شده است، افزود: تبلیغات این انتخابات تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: این انتخابات 22 اردیبهشت ماه با حضور 20 هزار و 500 نفر از اعضای فعال جمعیت هلال احمر گچساران در کنار پنج صندوق رأی در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار می‌شود.

این مسئول در گچساران با اشاره به اینکه انتخابات سازمان هلال احمر هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود، افزود: امسال 20 نفر کاندیدای این انتخابات در گچساران بودند که با انصراف اعلام‌ شده توسط برخی کاندیداها، 14 نفر از سوی هیئت نظارت و بازرسی انتخاب و اسامی آنها اعلام شده است.

بهنامیان تصریح کرد: در گچساران با رأی اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان، چهار نفر به عنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر هم به عنوان بازرس در این شورا انتخاب می‌شوند.

* انجام برنامه‌های تبلیغی گسترده برای حضور حداکثری در انتخابات هلال احمر گچساران

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران تبلیغات از طریق برنامه‌های صدا و سیما، ارسال پیامک، صدور اطلاعیه، نصب اطلاعیه‌هایی در سطح شهر و نیز ارسال کارت دعوت برای اعضای جمعیت هلال احمر گچساران را از جمله اقدامات اجرایی برای حضور حداکثری اعضای این جمعیت در انتخابات عنوان کرد.

بهنامیان یادآور شد: جلسه مجمع هلال احمر گچساران از ساعت هشت صبح روز جمعه 22 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: به استناد تبصره 2 ماده 7 اساسنامه جمعیت هلال احمر برای رسمیت یافتن جلسه مجمع گچساران حضور حداقل دو سوم اعضای فعال در این جلسه ضروری است.

بهنامیان تصریح کرد: در صورت عدم حضور این تعداد اعضا، جلسه دوم مجمع در ساعت 9 صبح همان روز با حضور هر تعداد از اعضا و داوطلبان در همان محل تشکیل و رسمیت می‌یابد.

وی بیان داشت: سالن وحدت آموزش و پرورش، سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور، سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی جنب فنی و حرفه‌ای و نیز ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد سالن تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در گچساران و دبیرستان دخترانه نرجس در باشت مکان‌های برگزاری جلسه مجمع و انتخابات هلال احمر در گچساران است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول