اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه:

هلال‌احمر کرمانشاه بیشترین عضو را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه 87 هزار و 800 عضو دارد که پرعضوترین استان کشور به شمار می‌آید.

هلال‌احمر کرمانشاه بیشترین عضو را در کشور دارد

افشین یگانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر وظیفه امداد و نجات تمامی افرادی که در سوانح طبیعی و غیرطبیعی دچار بحران می‌شوند را بر عهده دارد.

یگانه ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان 87 هزار و 800 عضو دارد که پر عضوترین استان کشور از لحاظ جمعیت به شمار می‌آید و 70 هزار عضو با استان دوم کشور فاصله دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 18 تا 24 اردیبهشت‌ هفته هلال احمر نامگذاری شده است که جمعیت هلال احمر استان برنامه‌های مختلفی در این هفته برای اعضا در نظر گرفته است.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 هزار نفری ویژه اعضای هلال احمر استان، مسیر این راهپمایی را پارک شاهد تا طاقبستان اعلام کرد.

یگانه در ادامه به برگزاری مانور بزرگ امداد ونجات در این هفته اشاره کرد و گفت: افتتاح چندین پروژه‌، بهره‌برداری از امکانات و تجهیزات امدادی استان کرمانشاه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی برخی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان را آموزش و سازماندهی جوانان‌، برگزاری اردوها،  مسابقات و کلاس‌های تقویتی عنوان کرد و ادامه داد: آموزش فرامین هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های آموزشی برای اعضا است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد‌: از حوزه‌های فعالیت هلال‌احمر استان می‌توان به حوزه بهداشت و درمان و وجود کلینیک‌ها و داروخانه و درمانگاه‌های مجهز اشاره کرد.

وی افزود: ادامه تحصیل حدود 300 دانشجو در واحد علمی-کاربردی  نیز از فعالیت‌های هلال‌احمر استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه جوانان بیشترین اعضای جمعیت هلال‌احمر استان را تشکیل می‌دهند، از برگزاری اردوی بزرگ 1200 نفری در حرم مطهر رضوی برای دانش‌آموزان‌، جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات و اوقات فراغت خبر داد.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول