اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه دستاوردهای هیئت دولت در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: نمایشگاه مهر 100 که در قالب سالن دستاوردهای سفرهای چهارگانه هیئت دولت به خراسان‌جنوبی است، عصر امروز گشایش می‌یابد.

نمایشگاه دستاوردهای هیئت دولت در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، محمدرضا گلرو اظهار داشت:‌ در کنار این نمایشگاه و در سالن همجوار نیز تصمیم گرفتیم به منظور تسهیل روند خدمت‌رسانی و دسترسی آسان شهروندان به مدیران ارشد استان غرفه‌هایی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بر پا شود تا درخواست‌های مردمی بی‌واسطه و با حضور استاندار، معاونان و برخی مدیران کل ستادی استانداری بررسی و مرتفع شود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه هر روزه تا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه برای رسیدگی به درخواست‌های خود به محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی به فرایند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: افراد پس از مراجعه و ثبت درخواست خود در بخش سامد که در ورودی نمایشگاه مستقر است به دستگاه اجرایی مربوطه ارجاع می‌شوند و درصورتی که بنا به ضرورت نیاز به دستور استاندار یا معاونین ایشان باشد موضوع از سوی مدیر مربوطه به ایشان ارجاع می‌شود.

گلرو مشارکت مردم خوب خراسان‌جنوبی را از مهم‌ترین مزیت‌های استان دانست و تصریح کرد: داشتن چنین مردمی که در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری فعال دارند موجب افتخار و مباهات است، از این رو امید است این بار نیز مردم استان با حضور خود در این نمایشگاه ضمن بازدید از خدمات انجام شده توسط دولت در استان درخواست‌های خود را نیز بدون واسطه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول