اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هیچ اقدامی در ایران وابسته به بیگانگان نیست

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به استقلال کشورمان در بخش‌های مختلف گفت: هیچ اقدامی در ایران وابسته به بیگانگان نیست.

هیچ اقدامی در ایران وابسته به بیگانگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جمع فرهنگیان زنجانی اظهار کرد: در حال حاضر با پیشرفت‌هایی که در کشور حاصل شده است، ایران هیچ اتکایی به بیگانگان نداشته و همه اقدامات در کشور بدون اتکا به بیگانگان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی اضافه کرد: در یک نگاه کلی در حال حاضر کشور به توسعه جامع و کامل دست یافته است.

استاندار زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سند چشم‌انداز توسعه در کشور اضافه کرد: خوشبختانه در ایران با تلاش‌های صورت گرفته دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های علمی به دست آمده است.

وی همچنین با اشاره به فتح قله‌ها توسط دانشمندان جوان کشورمان افزود: همه تلاش‌های امروز کشور مرهون تلاش معلمان است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه معلمان در دین مبین اسلام اضافه کرد: معلمان ادامه دهنده سنت حسنه انبیا در بحث تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از تعلیم و تربیت کودکان به عهده معلمان است، افزود: معلم با تربیت دانش‌آموز از زمان کودکی کمک شایانی به تربیت افراد اصلح در جامعه می‌کند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای علمی مطلوبی در کشور به وجود آمده است، افزود: در دوران قبل از انقلاب این شرایط در کشور وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه دوران قبل از انقلاب همه استعدادهای دانش‌آموزان نهفته باقی می‌ماند، اضافه کرد: کشورهای استعمارگر برای وابسته‌کردن بیش از پیش کشور اجازه شکوفایی استعدادها‌ و نخبگان را نمی‌دادند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر نخبه‌های بسیاری در کشور تربیت شده است، ادامه داد: این امر به برکت انقلاب اسلامی و تلاش کارگزاران جمهوری اسلامی حاصل شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول