اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثبت رکورد جدید برای فولادمبارکه اصفهان

توقف حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی کاهش یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست واحد حمل و نقل و پشتیبانی فولادمبارکه اصفهان از دستیابی به رکورد کاهش توقف حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی خبر داد.

توقف حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان، آرش بنازاده با بیان اینکه فولادمبارکه اصفهان به رکورد کاهش توقف حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی دست یافت، اظهار داشت: دستیابی به این رکورد در شرایطی حاصل شد که در سال گذشته میانگین توقف حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی به میزان چهار دقیقه به ازای ذوب بود و تثبیت این رکورد شرایط را برای افزایش تولید 150هزار تنی ذوب در کوره‌های قوس در سال 91 فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در آغاز سال گذشته توقف حمل سرباره به میزان 15 دقیقه به ازای ذوب بود که با اقدامات صورت گرفته بهترین رکورد سه دقیقه به ازای ذوب نیز حاصل شد.

سرپرست واحد حمل و نقل و پشتیبانی فولادمبارکه اصفهان به عوامل تأثیرگذار در دستیابی به این موفقیت اشاره کرد و گفت: باید به استفاده بهینه از مکانیزم‌های جدید پاتیلبر 30 متر مکعبی با همکاری تعمیرات فولاد سازی، به طوری که در زمان خاموشی هر یک از کوره های شماره سه تا هشت دارای پاتیل سرباره 30 متر مکعبی با تغییر وضعیت پاتیل سرباره 14 متر مکعبی یکی از دو کوره شماره یک و دو سرویس دهی با مکانیزم‌های پاتیل بر 30 متر مکعبی به شش کوره همچنان حفظ می‌شود، اشاره کرد.

وی بیان داشت: انجام به موقع تعمیرات برنامه‌ریزی شده که سبب افزایش 12درصدی آماده بکاری مکانیزم‌های پاتیل بر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شده و پیگیری تأمین و تعمیرات پاتیل سرباره واحد سرباره و کوره‌های قوس الکتریکی برای تعامل بیشتر در راستای رفع موانع حمل سرباره و توقف مربوطه را باید از بخش‌ها و دیگر عوامل اثرگذار در کسب این رکورد دانست.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول