اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل ورزش و جوانان کردستان

نمایشگاه حجاب و عفاف در سنندج گشایش شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه حجاب و عفاف به همت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به منظور ترویج حجاب در بین جوانان در سنندج در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه حجاب و عفاف در سنندج گشایش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج این نمایشگاه ظهر امروز با حضور مسئول امور بانوان در استانداری کردستان و جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌ صنایع دستی شهرستان سنندج در گشایش یافت.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، این نمایشگاه با بیش از 15 غرفه به منظور ترویج و ارائه خدمات حجاب و عفاف همچون سی‌‌دی‌های فرهنگی، مشاوره حقوقی رایگان، روانشناسی و غیره به مدت پنج روز در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

فرهاد عبداللهی اعلام کرد: امروزه جوانان از لحاظ پوشش و نوع حجاب در خطر تهاجم‌های فرهنگی دشمنان از طرق رسانه‌ها از جمله ماهواره قرار دارند که باید برای مقابله با این معضلات راه کارهای مناسبی یافت.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر جوانان با این هجمه خاموش دشمنان در این نمایشگاه تاریخچه‌ای در رابطه با این موضوع و نوع پوشش از نظر علم در قالب نوشته یا کتاب در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها به عنوان مبارزه یا جنگ نرم با رسانه‌های دشمنان اسلام یاد و اظهار کرد: در نمایشگاه مذکور پوشاک اسلامی برای بانوان همچون چادر، حدبند، دستکش و غیره به فروش می‌رسد.

عبداللهی اعلام کرد: در محل برگزاری این نمایشگاه روزانه در دو نوبت همایش‌هایی در رابطه حجاب و عفاف با حضور مدیران کانون‌های سطح استان و مسابقات فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول