اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

قاچاقچیان عتیقه در ارومیه دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچیان عتیقه با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ارومیه دستگیر شدند.

قاچاقچیان عتیقه در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران زبده پلیس آگاهی استان خودروی حامل عتیقه‌جات را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: با وجود اینکه قاچاقچیان با مشاهده ماموران با سرعت اقدام به فرار کردند و حتی از ایست بازرسی ماموران پلیس گریختند اما پلیس و عوامل نامحسوس آگاهی خودروی مذکور را متوقف و مورد بازرسی قرار داد.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک عدد نقاب صورت، گوشواره طلا، کوزه فلزی قدیمی کوچک، سکه‌های مسی حک شده در طرح‌های مختلف بند انگشتی، کتاب عتیقه‌جات به نام منتخب صبا، یک عدد سکه نقره‌ای و یک عدد مجسمه مسی دوره هخامنشی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تحقیق از متهمان دستگیر شده در ارتباط با شناسایی همدستان و نحوه تحصیل عتیقه‌جات مکشوفه ادامه دارد.

وی همچنین به کلاهبرداری از فردی در خوی اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران مبازره با جعل و کلاهبرداری فرماندهی انتظامی خوی فرد شیادی با فریب پدری ساده‌لوح مبلغ یک میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده بود که دستگیر شد.

جدیدی ادامه داد: فرد کلاهبردار از اینکه تلاش پزشکان برای درمان بیماری فرزند وی سال‌ها نتیجه نداده است طرح فریب طعمه را در سر می‌پروراند.

وی اذعان داشت: کلاهبردار با استفاده از رابطه دوستانه خود با فرد مورد نظر او را متقاعد کرد تا با پرداخت یک میلیون تومان با بازگشایی کتاب دعا که شفای فرزندش در آن است، سلامتی را به او باز می‌گرداند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این مرد وقتی در وضعیت فرزندش نتیجه‌ای ملاحظه نمی‌کند به ماموران اطلاع می‌دهد و فرد شیاد با سرعت عمل پلیس دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان می‌شود.

جدیدی با بیان اینکه خانواده‌ها نباید فریب افراد متظاهر و متقلب را بخورند، بیان کرد: در صورت اطلاع از موارد مشابه بلافاصله محل فعالیت اشخاصی که به بهانه دعانویسی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول