اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام حسینی:

کار معلم بازنشستگی ندارد/ اثرگذاری معلمان تا پایان عمر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه معلمان پس از بازنشستگی و تا پایان عمر خود می‌توانند در جامعه تاثیرگذار باشند، گفت: کار معلمی بازنشستگی ندارد.

کار معلم بازنشستگی ندارد/ اثرگذاری معلمان تا پایان عمر ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع فرهنگیان بسیجی به مناسب هفته معلم اظهار داشت: کار معلم بازنشستگی ندارد و می‌تواند تا پایان عمر در جامعه اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه کلاس درس مظهر علم و یادگیری است، عنوان کرد: کار معلم بازنشستگی ندارد و یک معلم تا پایان عمر می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد.

حسینی اضافه کرد: یک معلم با اشاره، لبخند و حتی اخم به جای خود می‌تواند سرنوشت یک دانش‌آموز را تغییر دهد و در واقع کار او انسان سازی و تربیت شخصیتی است که در زندگی شخصی و اجتماعی خود موفق و کارا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ابرکوه با اشاره به اهمیت کار معلمان در قرآن و روایات اسلامی تصریح کرد: اگر کسی به فکر خدمت خالصانه و موثر در جامعه اسلامی باشد و سربلندی ایران اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده باشد، در سنگر مدرسه می‌تواند بهترین و عمیق‌ترین تاثیرات را بر روی نسل نوجوان و جوان داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: کار معلم در راستای کار انبیا و اولیای خاص خداوند است و در دین مبین اسلام برای هیچ کاری مثل معلمی ارزش‌گذاری نشده است.

در این مراسم از معلمین و فرهنگیان بسیجی شهرستان ابرکوه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

از 12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته معلم تعیین و نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول