اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز تور دوچرخه‌سواری از 22 اردیبهشت ‌ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان از 22 الی 27 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز تور دوچرخه‌سواری از 22 اردیبهشت ‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی ملااحمدی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان اظهار داشت: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در شش مرحله و مجموع مسافت 928 کیلومتر برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم آذربایجان‌غربی با نام دانشگاه علوم پزشکی در این مسابقات حضور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مراحل و مسیرهای تور آذربایجان در استان آذربایجان‌غربی باید افزایش یابد.

به گفته این مسئول در دوره‌های آینده این پیشنهاد به مسئولان برگزاری مسابقات در استان آذربایجان‌شرقی و نمایندگان فدراسیون جهانی داده می‌شود تا شاهد حضور چند روزه تیم‌های شرکت‌کننده در این استان باشیم.

وی افزود: شهر ارومیه در پایان مرحله نخست و آغاز مرحله دوم میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: عزم جدی مدیریت ورزشی استان معرفی ارومیه به عنوان میزبان پرافتخار مسابقات بین‌المللی ورزشی است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با همکاری و همراهی دست‌اندرکاران نهادهای مختلف و مرتبط، فعالیت‌های خوبی در حوزه میزبانی مسابقات ورزشی در استان انجام شده است.

ملااحمدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی در ارومیه نشانگر توانمندی بالای مسئولان استان است، اضافه کرد: درصدد هستیم با همراهی دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی، مسابقات مهم‌تر و بین‌المللی را در این شهر برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان طی چند سال اخیر با میزبانی مسابقات جهانی و برگزاری رویدادهای مهم ورزش نشان داده است که نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی است.

ملااحمدی افزود: برگزاری هر چه مطلوب این دوره از تور از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل است و تشکیل کمیته‌های هماهنگی با حضور نمایندگان ادارات و ارگان‌های مختلف، میزبانی هرچه بهتر این مسابقات را سبب می‌شود.

وی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی به عنوان مرزی‌ترین استان کشور در سال‌های نه چندان دور به عنوان یک منطقه ناامن مطرح می‌شد که در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های مهم برگزاری مسابقات بین‌المللی، اجلاس‌ها و کنگره‌های جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول