اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چاراویماق:

دستگیری سارق سیم و کابل در چاراویماق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت: پلیس شهرستان موفق به شناسایی خودروی حامل سیم و کابل مسروقه و کشف نزدیک به 700 کیلوگرم از اقلام مسروقه شد.

دستگیری سارق سیم و کابل در چاراویماق

محمد شعفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاراویماق اظهار کرد: نظر به وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات از شهرهای مختلف استان، موضوع سرقت سیم و کابل‌ها در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بکارگیری منابع خبری از تردد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سیم‌های برق و مخابرات از مسیر هشترود به طرف استان زنجان اطلاع حاصل شد.

شعفی افزود: بلافاصله تعداد دو اکیپ متشکل از عوامل پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد به بزرگراه پیامبر اعظم ( ص ) اعزام و پس از مشاهده خودروی وانت مورد نظر فرمان ایست صادر کردند که راننده خودرو ضمن بی‌اعتنایی با حرکات مارپیچ به مسیر خود ادامه داد.

وی ادامه داد: در پی عدم توجه به هشدارهای پلیسی، سرنشینان خودرو، از خودرو پیاده و به طرف کوه‌های اطراف فرار کردند که یکی از آنها با استفاده از تاریکی شب متواری و دیگری دستگیری شد.

شعفی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد دو عدد نردبان فلزی و یک عدد قیچی سیم بر و مقدار 670 کیلوگرم کابل برق و مخابراتی به طول تقریبی دو هزار و 500 متر کشف و ضبط شد.

وی افزود: خودروی موصوف سابقه سرقت از استان قزوین را نیز داشت و متهم برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی گسیل و در بازجویی تعداد 15 فقره سرقت سیم کابل مخابرات از نقاط مختلف استان از جمله شهرستان‌های هشترود، بستان‌آباد، میانه، مراغه و تبریز معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق ضمن اشاره به انجام تلاش‌ها برای دستگیری همدست سارق اظهار کرد: متهم دارای تعداد 12 فقره سابقه سرقت شامل سرقت موتور سیکلت نیز است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول