اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان خبر داد

برپایی رقابت‌های دارت ویژه دبیران تربیت‌بدنی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: این کمیته رقابت‌های دارت آقایان ویژه دبیران تربیت‌بدنی آموزش و پرورش را برگزار می‌کند.

برپایی رقابت‌های دارت ویژه دبیران تربیت‌بدنی آموزش و پرورش

سیمین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در تاریخ 20، 21 و 22 اردیبهشت‌ماه رقابت‌های دارت آقایان در باغ ابریشم توسط کمیته دارت استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در همین تاریخ نیز رقابت‌های دارت دبیران بانو آموزش و پرورش در مجتمع امام علی(ع) واقع در خیابان میرزا طاهر برپا می‌شود.

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان اضافه کرد: رقابت‌های دارت دبیران تربیت‌بدنی آموزش و پرورش به صورت استانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی کمیته دارت استان اصفهان تاکید کرد: در پایان اردیبهشت‌ماه نیز رقابت‌های دارت روابط عمومی ادارات دولتی برگزار می‌شود.

مرادی در مورد تقویم ورزشی کمیته دارت استان اصفهان بیان داشت: با اینکه تقویم ورزشی کمیته دارت اصفهان نوشته شده است با این حال در انتظار تقویم ورزشی انجمن دارت کشور هستیم که در ابتدای تیرماه سال جاری در اختیار کمیته دارت استان اصفهان قرار می‌گیرد.

وی از مشکلات دارت استان اصفهان به نبود حمایت‌ کننده خوب اشاره کرد و گفت: با این حال رایزنی‌های حمایتی با افرادی که به این رشته ورزشی علاقه دارند انجام شده است.

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با انجمن دارت کشور تا پایان خردادماه اقدام به برگزاری دوره‌های توجیهی مربیگری دارت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باشگاه کارگران از باشگاه‌های فعال در رشته دارت است که روز‌های چهارشنبه و جمعه ورزشکاران دارت در این مکان ورزشی به تمرین می‌پردازند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول