اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزشی سه‌گانه استان:

جوانان قمی در ورزش سه‌گانه مستعد هستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزشی سه‌گانه استان قم گفت: ورزشکاران قمی از استعداد خوبی برای پیشرفت در ورزش سه‌گانه برخوردارند و این مهم را در رقابت‌های لیگ این رشته نشان دادند.

جوانان قمی در ورزش سه‌گانه مستعد هستند

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر استعدادهای بسیار خوبی در ورزش سه‌گانه قم داریم و با اینکه یکی از استان‌های کم‌سابقه در این رشته هستیم اما با توجه به ظرفیت غنی و توانمندی نیروهای بومی می‌توانیم در مسابقات قهرمانی کشور تیمی مدعی باشیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات سه‌گانه باشگاه‌های کشور در هر دو بخش قهرمانی و لیگ حضور خوبی را از سوی ورزشکاران سه‌گانه استان قم شاهد بودیم و تیم سه‌گانه اعزامی قم با بهترین نفرات خود در جدال با حریفان به رقابت پرداخت.

دبیر هیئت ورزشی سه‌گانه استان قم ادامه داد: از زمانی که رشته سه‌گانه متشکل از شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری در کشور به صورت رسمی فعالیت می‌کند، قم جزو نخستین استان‌هایی است که به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام ادوار مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور جزو تیم‌های مدعی بوده است.

وی عنوان داشت: در سال جاری نیز از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های ما حضور موفق و منسجم در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های سه‌گانه کشور است که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه برگزار می‌شود.

صالح با اشاره به برگزاری مرحله سوم و پایانی رقابت‌های لیگ سه‌گانه باشگاه‌های کشور ابراز داشت: مسابقات قهرمانی لیگ سه‌گانه باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز در جزیره قشم برگزار شد و تیمی متشکل از ورزشکاران جویای نام را در کنار با تجربه‌ها به این مرحله از مسابقات اعزام کردیم.

وی عنوان کرد: دو مرحله قبل رقابت‌های لیگ سه‌گانه باشگاه‌های کشور در بندر انزلی و بندر ترکمن برگزار شده بود و در مجموع عملکرد تیم سه‌گانه قم در این مراحل نشان داد که می‌توانیم به آینده این رشته ورزشی بیشتر از گذشته امیدوار باشیم.

دبیر هیئت ورزشی سه‌گانه استان قم در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های سه‌گانه شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات سه‌گانه کشور بیان داشت: در مسابقات باشگاهی 15 تیم برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره با توجه به سرمایه‌گذاری خوب استان‌ها بر روی ورزش سه‌گانه و راه‌اندازی هیئت‌های سه‌گانه در بیشتر استان‌ها، شاهد حضور تعداد تیم‌های بیشتری بودیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول