اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تحقق جهاد اقتصادی در احداث بزرگ‌ترین پل سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون راهسازی جنوب سیستان‌‌وبلوچستان گفت: با آغاز عملیات احداث بزرگ‌ترین پل استان سیستان‌وبلوچستان جهاد اقتصادی در منطقه تحقق یافت.

تحقق جهاد اقتصادی در احداث بزرگ‌ترین پل سیستان‌وبلوچستان

عزت‌الله سارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پل بزرگ رابج با 500 متر طول و 25 دهانه 20 متری در زرآباد کنارک درحال احداث است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های فصلی در کهیر و زرآباد و مسدود شدن راه‌ها با کوچک‌ترین بارندگی که موجب قطع راه‌های ارتباطی منطقه می‌شود احداث این پل امری بسیار مهم و ضروری است.

معاون راهسازی جنوب سیستان‌‌وبلوچستان پیشرفت فیزیکی احداث پل و جاده‌های اطراف آن را 50 درصد اعلام کرد و گفت: ادامه انجام عملیات اجرایی و تسریع در اتمام به موقع و آغاز بهره‌برداری از این پروژه نیازمند تامین و اختصاص اعتبار مربوطه است.

سارانی ادامه داد:  10 ماه از انعقاد قرارداد احداث بزرگترین پل سیستان‌و‌بلوچستان روی رودخانه رابج در زرآباد می‌گذرد و به همت پیمانکار پروژه، تاکنون 150 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با این روند در می‌یابیم ماهانه 15 میلیارد ریال برای پروژه مذکور هزینه شده که این امر توانمندی مضاعف پیمانکار و اکیپ عملیات اجرایی کار را نشان می‌دهد.

معاون راهسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: تلاش عوامل اجرایی از جمله پیمانکار، دستگاه‌های نظارتی و مسئولان ذیربط مصداق بارز جهاد اقتصادی در سال 90 بوده که شایسته تقدیر است و امیدواریم در سال‌جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پل استان باشیم و گامی مهم در تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برداریم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول