اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد

تخلیه و بارگیری روزانه 13 هزار تن کالا در بندر بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون عملیات دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: متوسط تخلیه و بارگیری شناورهای بالا و زیر هزار تن در بندر بوشهر در سال گذشته 13 هزار و 325 تن بوده است.

تخلیه و بارگیری روزانه 13 هزار تن کالا در بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیاوش ارجمند‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران و معاونان اداره‌کل بنادر و دریانوردی با استاندار بوشهر اظهار داشت: متوسط تخلیه و بارگیری شناورهای زیر یک‌هزار تن در بندر بوشهر، 8 هزار و 918 تن در روز و شناورهای بالای یک‌هزار تن نیز 2 هزار و 471 تن بوده است.

وی افزود: به طور میانگین شناورهای بندر بوشهر در سال 89 حدود 11 هزار و 300 تن کالا در روز تخلیه و بارگیری کردند و این رقم در سال 90 به 13 هزار و 325 تن رسید.

معاون بنادر و دریانوردی بوشهر تصریح کرد: در زمینه ورود شناور به بندر بوشهر نیز در سال 89، 3 هزار و 750 فروند و در سال 90، 3 هزار و 229 فروند وارد بندر بوشهر شدند.

ارجمندزاده اضافه کرد: در بندر گناوه نیز در سال 89، یک‌هزار و 771 فروند و در سال 90، یک‌هزار و 521 فروند شناور وارد بندر گناوه شدند.

وی در ارتباط با آمار تردد کامیون به بندر بوشهر نیز گفت: تردد کامیون به بندر بوشهر در سال 89، 174 هزار و 324 دستگاه بود که این رقم در سال 90 به 197 هزار و 325 دستگاه رسید.

 

* جذب 100 درصد اعتبارات عمرانی بندر بوشهر

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: در بخش عمرانی در سال گذشته 37 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که 100 درصد این اعتبار جذب شد.

حمید خلیلی افزود: در بخش تجهیزات نیز 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که 90 درصد آن جذب شد.

وی بیان کرد: در زمینه ساخت موج‌شکن‌های مردمی 30 میلیارد تومان اعتبار به ما اختصاص یافته بود که با این اعتبار هشت پروژه موج‌شکن را افتتاح کردیم.

خلیلی اضافه کرد: هم‌اکنون ساخت 18 موج‌شکن مردمی در سطح استان را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول