اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

حل مشکل تورم و اشتغال اولویت بهارستان نهم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه مجلس نهم باید مشکلات تورم و اشتغال را حل کند، گفت: به مجلس هشتم در ولایت‌مداری نمره 12 می‌دهم.

حل مشکل تورم و اشتغال اولویت بهارستان نهم باشد

جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس، نقش بسیار مهمی در اداره مجلس و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌چنین مواضع برجسته و شفاف درحوزه دیپلماسی خارجی و پارلمانی و هم‌چنین در قبال مسائل مهم پارلمانی ناشی از عملکرد صحیح نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس است.

وی با اشاره به نزدیک ‌شدن به زمان انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم افزود: آنچه که مردم در درجه اول از مجلس آینده انتظار دارند، حرکت در مسیر ولایت است و این امر را در زمان انتخابات مجلس نهم بارها به نمایندگان خود متذکر شدند و نمایندگان نیز باید در همین مسیر حرکت کنند.

کریمی‌قدوسی افزود: در زمان تبلیغات انتخاباتی به بسیاری از روستاها سر زدم و در اکثر آنها وضعیت معیشتی مردم مطلوب نبود اما همگی متفق‌القول معتقد بودند که مجلس نهم باید مجلسی بسیار ولایت‌مدار باشد.

نماینده منتخب مردم مشهد در بهارستان نهم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه نمره‌ای به مجلس هشتم در ولایت‌مداری می‌دهد، تاکید کرد: به مجلس هشتم در ولایت‌مداری نمره 12 می‌دهم، اما بسیاری از مردم در زمان انتخابات معتقد بودند که نمره مجلس هشتم در ولایت‌مداری بیش‌تر از 2 نیست.

کریمی‌قدوسی یادآور شد: مقام معظم رهبری در جلسات متعدد با هیئت رئیسه مجلس هشتم بارها اشاره کرده‌اند که نقطه تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ناحیه دشمن، مسائل اقتصادی است و ایشان به درستی راهکار مقابله را تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرده‌اند.

وی اظهار داشت: پی‌گیری شعار سال از سوی ارگان‌‌های ذی‌ربط قطعاً دارای سه نتیجه اساسی خواهد بود: حل مشکل تورم، حل اشتغال جوانان و در نهایت ناامیدی دشمن.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هشتم افزود: مجلس نهم باید تحقق شعار سال و به ‌ویژه حل مشکلات مربوط به اشتغال و تورم را سرلوحه امور خود قرار دهد.

*جمع‌بندی‌ام از دولت دهم مثبت است

کریمی‌قدوسی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به دستاوردهای دولت دهم در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: با وجود تمام انتقادات انجام شده معتقدم عملکرد دولت دهم مساعد بوده است و البته مجلس نیز می‌بایست دولت را در امور مختلف بیش‌تر کمک می‌کرد.

وی گفت: نقطه ضعف بارز در فضای سیاسی کشور در دوران دولت دهم، تنش میان دولت و مجلس بود و عمده نمایندگان بالاتفاق از این امر ناراضی بودند.

*مجلس محور آرامش کشور است

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در بهارستان نهم تاکید کرد: مجلس در امور کشور در راس امور است و انتظار مردم و البته مقام معظم رهبری این است که مجلس در امور داخلی محور آرامش کشور باشد و در امور بین‌المللی نیز نمایانگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

کریمی‌قدوسی گفت: باید نمایندگان مجلس در فضای آرام و به‌ دور از تنش، در ابتدای کار مجلس نهم با یکدیگر در قالب فراکسیون‌های مختلف مذاکره و گفت‌وگو داشته باشند و در نهایت با رسیدن به دیدگاه‌های مشترک، عملکرد بهتری نسبت به مجلس هشتم از خود نمایان کنند.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول