اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اردل:

یک‌هزار و 200 بسیجی اردلی به مرقد امام اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از اعزام بیش از یک‌هزار و 200 بسیجی این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

یک‌هزار و 200 بسیجی اردلی به مرقد امام اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت بیست ‌و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) این شهرستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) به‌عنوان یک رهبر بزرگ و یک انسان والامقام از هر بعد و جنبه برای افراد الگویی ارزشمند به شمار می‎روند که نباید از آن غافل شد.

وی افزود: آگاهی از وضع جهان، بعد فلسفی و عرفانی، بعد اخلاقی، بعد فقاهت و اجتهاد، بعد عبادی، بعد ادبی و سبک نگارش از مهم‌ترین ابعاد وجودی این انسان وارسته و بزرگ است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

خسروی اخلاص و ایمان امام خمینی(ره) را مهم‌ترین ویژگی اخلاقی ایشان دانست و تصریح کرد: ایمان به مبدا و معاد، عشق به هدف و آرمان‌های اسلامی و ایثارگری همه‌جانبه از دیگر صفات بارز و چشمگیر ایشان است.

فرماندار اردل در ادامه بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در این شهرستان تاکید و گفت: امام خمینی(ره) تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه امروز با شکل‌گیری موج بیداری اسلامی باید به خوبی دریابیم که امام خمینی(ره) به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تعلق دارد.

خسروی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، افزود: امسال یک‌هزار و 210 نفر از بسیجیان این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‎شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول