اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه کتاب در ایلام گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب ظهر امروز در آیینی در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب در ایلام گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه برپایی این آیین به خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب ایلام 6 هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علی گهرسودی افزود: در این نمایشگاه 16 هزار کتاب در معرض دید عموم علاقه‌مندان و مردم استان ایلام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه هشت ناشر از مناطق مختلف کشور و استان ایلام شرکت کرده و کتاب‌های منتشره را در معرض دید قرار داده‌اند.

گهرسودی خاطر نشان کرد: کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه  کتاب ایلام با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: نمایشگاه کتاب ایلام از امروز به مدت یک هفته تا تاریخ  25 اردیبهشت ‌ماه جاری در محل یاد شده آماده بازدید و پذیرایی از عموم مردم استان ایلام است.

گهرسودی تصریح کرد: گسترش کتاب و کتابخوانی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان ایلام است که در دستور کار مسئولان مرتبط با موضوع قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: برپایی نمایشگاه کتاب همواره در بین فرهنگ‌دوستان و کتابخوانان شور و نشاط ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: همواره تقاضاهای مکرری از سوی شهروندان ایلامی برای برگزاری نمایشگاه از دوره‌های قبل به این اداره کل واصل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از عموم مردم استان دعوت کرد در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول