اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان بخش ساروق اراک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان بخش ساروق از توابع شهرستان اراک به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن راه‌اندازی شد.

کانون فرهنگی اجتماعی بانوان بخش ساروق اراک راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی این کانون گفت: جلب مشارکت دختران و زنان جوان، برگزاری دوره‌های آموزش‌ مهارت زندگی، قرآن و نهج‌البلاغه، اجرای طرح رحمت، اجرای فعالیت‌های خیریه، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه و فعالیت‌های هنری از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این کانون است.

اشرف جواهری افزود: به منظور تجهیز این کانون 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که امید می‌رود با فعالیت این مرکز شاهد پویایی هر چه بیشتر بانوان این منطقه در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی کانون‌های فرهنگی و اجتماعی را موجب توانمندسازی و تقویت ارتباطات اجتماعی، فرهنگی و مهارتی بانوان دانست و ادامه داد: ایجاد این کانون بستر لازم برای توسعه فعالیت‌ها و مهارت‌های زنان این منطقه را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی زن ایرانی را الگویی مناسب برای زنان دیگر کشورها دانست و خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و موجب عزت و سربلندی ایران شده‌اند.

جواهری با بیان اینکه معجزه قرن کربلایی کاظم ساروقی از افتخارات منطقه ساروق است بیان داشت: ساروق یکی از افتخارات استان است و امید می‌رود زنان این منطقه بتوانند با درخشش در عرصه‌های مختلف موجب عزت استان و کشور شوند.

گفتنی است در این مراسم اعظم آقامحمدی به عنوان مدیرعامل کانون فرهنگی و اجتماعی زنان بخش ساروق اراک معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول