اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان

دانشجویان در تبریز تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در اعتراض به اقدامات ضد اسلامی باکو در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز خبر داد.

دانشجویان در تبریز تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند

 سجاد اکتسابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: به دنبال تصمیم وقیحانه دولت جمهوری آذربایجان در اقدام به برگزاری مسابقه  آوازخوانی "یوروویژن" و رژه همجنس‌گرایان در این مراسم، جمعی از دانشجویان غیور و دیندار استان آذربایجان‌شرقی برای اعتراض به این اقدام ضددینی و ضداخلاقی در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت( فردا) اعتراض و تحصن می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اقدامات اخیر دولت آذربایجان در ایجاد خفقان بر جامعه شیعی جمهوری آذربایجان و از بین بردن تدریجی مظاهر اسلامی در این کشور من جمله، مقابله با برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در ماه محرم، ممنوعیت پخش اذان در مساجد، ممنوعیت فروش کتاب‌های دینی، ممنوعیت حضور زنان محجبه در مدارس و دانشگاه‌ها و قانونی بودن تخریب مساجد در کشوری که به عنوان دومین کشور شیعه شناخته می‌شود.

اکتسابی ادامه داد:همچنین حزن انگیزترین اقدام اخیر دولت باکو در تشویش اذهان مسلمانان در پی اقدام به برگزاری مسابقه  آوازخوانی "یوروویژن" و همزمان با آن، برگزاری رژه همجنس‌بازان، دیگر جای هیچ گونه ابهامی در ضد دین بودن و صهیونیستی بودن دولت حاکم بر باکو وجود ندارد، از این رو ما دانشجویان تصمیم گرفته‌ایم برای اعتراض به این اقدام و اقدامات گذاشته این دولت تجمعی را در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان برگزار کنیم تا انزجار خود را از این اقدام سخیف نشان بدهیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول