اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران:

ارزش زنان در انقلاب به بلندای اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران گفت: انقلاب اسلامی ایران به زنان ارزشی به بلندای دین مبین اسلام داد و زنان باید در حفظ این ارزش کوشا باشند.

ارزش زنان در انقلاب به بلندای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سهیلا بزرگ‌زاده صبح امروز در جمع رابطان امور بانوان فرمانداری گچساران اظهار کرد: وجود زنان پاک ‌سرشت در جامعه در ساماندهی اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی نقش بسزایی دارد.

* اجرای ده‌ها برنامه متنوع ویژه بانوان گچسارانی

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران بیان داشت: پاک‌ سرشتی و فعالیت‌‌های بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف دشمن را که با هدف نشانه رفتن باورهای دینی و اعتقادی وارد صحنه شده، ناکام گذاشته است.

بزرگ‌زاده نقش زنان در خانواده برای پرورش فرزندان صالح و احساس مسئولیت آنها در جامعه را مهم ارزیابی کرد و بر تقویت این نقش از سوی زنان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به زنان و استفاده از توانمندی آنان در رسیدن به اهداف والای نظام در رأس فرمایشات امام راحل قرار داشت و ایشان توجه زیادی به این امر نشان می‌دادند.

بزرگ‌زاده با اشاره به فرا رسیدن میلاد با برکت حضرت فاطمه(س) و هفته بزرگداشت مقام زن ابراز داشت: در هفته گرامیداشت مقام زن، ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و پزشکی برای بانوان گچسارانی اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش بزرگ زنان عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: تجلیل از زنان نخبه و برتر گچساران، تجلیل از زنان با نام فاطمه و زهرا، برپایی چادر سلامت، برگزاری همایش پیاده‌روی از جمله برنامه‌های اجرایی امور بانوان فرمانداری گچساران در هفته گرامیداشت مقام زن است.

این مسئول در فرمانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جنگ شادی و جشن‌های ویژه در پارک‌های شهر و نیز برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته زن در گچساران برشمرد.

* ضرورت توجه زنان به قدرت حجاب و حیا

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با اشاره به فعالیت‌های روزافزون بانوان در عرصه‌های مختلف در ایران تصریح کرد: با وجود تهدید نرم توسط دشمنان وظیفه مسئولان و بخصوص بانوان در گسترش فرهنگ اسلامی دوچندان شده است.

بزرگ‌زاده حجاب را عامل مهمی برای در امان ماندن از آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی دانست و تأکید کرد: بدون هیچ تردیدی زنان جهان با قدرت حجاب و عفاف می‌توانند غده سرطانی فساد را در جامعه از بین برده و باعث ارتقای سطح فرهنگی، مذهبی و عقیدتی در کشورشان شوند.

وی حجاب را سبب کرامت و ارزش زنان در جوامع اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: زنان و بانوان با حفظ حجاب می‌توانند به حفظ کرامت و ارزش زنان در جامعه اسلامی کمک کنند.

به گزارش فارس در این جلسه رابطان امور بانوان فرمانداری گچساران به تشریح برنامه‌های ادارات خود در هفته گرامیداشت مقام زن پرداختند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول