اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیر فردی که از طریق اینترنت اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیستان‌‌ و بلوچستان، علی ملکی‌‌آهنگران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب عابربانک آنها اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری کلاهبرداران آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی و با راهنمایی شاکیان به متصدی یکی از کافی‌نت‌های سطح شهر مشکوک و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی به صراحت به سه فقره کلاهبرداری و برداشت غیرقانونی وجه از حساب شاکیان با همدستی فردی دیگر اعتراف و در زمینه نحوه ارتکاب جرم گفت: با شگردهای زیرکانه شماره کارت و رمز افراد را سرقت و در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب افراد می‌کردم.

فرمانده انتظامی ایرانشهر یادآور شد: برای جلوگیری از سرقت‌های مشابه از شهروندان خواست از دادن کارت‌ عابر بانک و رمز دوم کارت به افراد ناشناس جدا خودداری کنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا سامانه پیامک 300051110 به اطلاع ماموران رسانده تا برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

وی گفت: متهم تحویل مراجع قانونی شد و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول