اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چالوس:

مشکل بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی رفع شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش چالوس گفت: مشکل بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی با تعامل دستگاه‌ها رفع شود.

مشکل بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدصادق فرزیب ظهر امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این شهرستان بیان کرد: در هیچ آیینی به اندازه دین اسلام به ارزش و مقام معلم اشاره نشده، زیرا نخستین معلم خداوند است و شغل معلمی شغل انبیا است.

این مسئول افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد انسان‌ساز، اثرگذارترین نهاد کشور است و آموزش و پرورش رکن اساسی تولید کشور است که در انتقال ارزش‌ها و مهارت‌ها نقش اساسی دارد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش با نیروی انسانی که بهترین سرمایه کشور است سر و کار دارد و نقش آن به عنوان نهادی که به تربیت نیروی انسانی می‌پردازد بسیار حساس و پیچیده است.

رئیس آموزش و پرورش چالوس با بیان اینکه معلم زمینه رشد و تعالی دانش‌آموز را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر به معلمان بی‌توجهی شود آموزش و پرورش فلسفه وجودی خود را از دست خواهد داد.

فرزیب تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیاد علمی از جمله المپیادهای مختلف نصیب آموزش و پرورش شده و بستر تمام توفیقات علمی کشور مدیون پیشکسوتان فرهنگی است، زیرا آنان زیرساخت‌ها را آماده کردند.

این مسئول با اشاره به اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش در زمینه حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی گفت: اعتبار و عزت آموزش و پرورش به بازنشستگان فرهنگی آن است.

رئیس آموزش و پرورش چالوس حل مشکلات مالی، تسهیل در امور بازنشستگان و حفظ حرمت آنان را از نکات مهم برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی حل مشکل بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی که از مهم‌ترین دغدغه آنان است را در گرو تعامل و همکاری سه دستگاه آموزش و پرورش، تعاون و سازمان بازنشستگان کشور دانست و گفت: در این باره آموزش و پرورش به تعهدات خود عمل کرده و نیازمند همکاری و تعامل دو دستگاه دیگر است.

در پایان از سوی رئیس آموزش و پرورش چالوس به قاسم احمدی منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس و جمعی از بازنشستگان فرهنگی لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

همچنین به همه شرکت‌کنندگان در مراسم از سوی آموزش و پرورش چالوس هدیه و کارت عبور جهت استفاده از تسهیلات شهرک تفریحی توریستی نمک آبرود اهدا شد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول