اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

40 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بودجه و برنامه‌ریزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: 40 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در همدان اجرا می‌شود.

40 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خلیل الهی تبار ظهر امروز سه‌شنبه در ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شهرستان همدان اظهار داشت: شهرستان همدان به دلیل در مرکز بودن با 40 برنامه متنوع در سوم خرداد به معرفی ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌ها در سالروز سوم خرداد برگزاری زیارت عاشورا همزمان با غبارروبی از مزار شهدا با همکاری بنیاد شهید و ایجاد پنج ایستگاه صلواتی در سطح شهر خواهد بود.

معاون بودجه و برنامه‌ریزی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: ویژه‌نامه جاودانه‌ها با موضوع آزادسازی خرمشهر که چاپ می‌شود و اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، اجرای گروه موزیک یکی از ادارات در روز سوم خرداد  از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پخش برنامه‌های رادیویی و تلوزیونی در رابطه با موضوع خرمشهر و اختصاص موضوع انشا برای دانش‌آموزان و اهدا جوایز به برترین آنها از دیگر برنامه‌ها است.

الهی تبار یادآور شد: برگزاری جشن‌های دانشجویی و همچنین جشن مردمی در پارک ارم یا باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع شهیدشهبازی و آماده‌سازی اقلام تبلیغاتی نیز از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنانش گفت: دوچرخه سواری 15 نفره از تیپ امام علی (ع) از همدان به سمت خرمشهر و برگزاری همایش پیاده‌روی و گشت پایگاه سیار انتقال خون برای اخذ خون از شهروندان و... از دیگر برنامه‌ها در این روز خواهد بود.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول