اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد خبر داد

اجرای همزمان 92 طرح عمرانی در دانشگاه آزاد شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد از اجرای همزمان 92 طرح عمرانی در این دانشگاه خبر داد.

اجرای همزمان 92 طرح عمرانی در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا گلشنی بعدازظهر امروز در همایش جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در سی‌امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد، اظهار داشت: شجره طیبه دانشگاه آزاد کشور در اردیبهشت ماه 61 پایه‌گذاری و امروزه به یک درخت تناور تبدیل شده است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا در حال گسترش یافتن است.

وی افزود: دانشگاه آزاد چون یک مدل آموزشی موفق غیر دولتی بوده است، دولت‌های خارجی می‌توانند از این دانشگاه الگوبرداری کنند.

گلشنی با بیان اینکه دستاوردهای دانشگاه آزاد کشور در سه سطح کلان منطقه‌ای، واحد شهری تقسیم می‎شود، گفت: در سطح کلان احداث 400 واحد در سراسر کشور، راه‌اندازی 3 هزار و 500 مرکز تحقیقاتی علوم و فنون جدید، تأسیس یک هزار خوابگاه دانشجویی، فارغ‌التحصیلی 4 میلیون دانشجو از این دانشگاه در سراسر کشور از جمله این دستاوردها محسوب می‎شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر 2 میلیون و 500 دانشجو در واحدهای دانشگاهی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: این تعداد دانشجو 50 درصد از دانشجویان کشور را شامل می‎شود.

وی با اشاره به دستاوردهای این واحد دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در سال 64 با 568 دانشجو کار خود را آغاز کرد، این در حالیست که امروزه تعداد دانشجویان این واحد آموزشی به 8 هزار نفر افزایش یافته است.

گلشنی ادامه داد: در افق 1404 تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی باید به 20 هزار نفر افزایش یابد، امروز در این واحد دانشگاهی افزون بر 65 رشته تدریس می‎شود که تا سال افق 1404 باید به 100 رشته در استان افزایش یابد.

وی از اجرای همزمان 92 طرح عمرانی در این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته تعداد طرح‌های اجرایی این دانشگاه تا سال افق طرح به 300 طرح باید افزایش یابد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول