اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

برگزاری 19 دوره آموزشی تخصصی و عمومی نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی‌

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری 19 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری 19 دوره آموزشی تخصصی و عمومی نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد نوروزی‌فرد شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اهمیت زیادی به امر آموزش می‌دهد و تمام نیروهایی که در این منطقه استخدام می‌شوند آموزش می‌بینند.

وی از برپایی دوره آموزش کارکنان جدیدالاستخدام منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: به همت مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیزدهمین دوره آموزش کارکنان جدیدالاستخدام این سازمان در محل مرکز آموزش شهید بهشتی شرکت ملی گاز ایران در شهرستان جم آغاز شد.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تعداد نیروهای تازه استخدام این سازمان 52 نفر بود که با پیگیری‌ها و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نسبت به تخصیص 20 سمت خالی سازمانی به نیروهای بومی، این تعداد به 72 نفر افزایش یافت.

 نوروزی‌فرد ادامه داد: از این تعداد در مجموع 41 نفر نیروی بومی استان بوشهر و فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی از برگزاری 19 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای نیروهای جدیدالاستخدام پارس جنوبی خبر داد و گفت: 72 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام سازمان منطقه ویژه پارس 19 دوره آموزشی عمومی و تخصصی لازم را در مدت سه ماه طی می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: نیروهای تازه استخدام سازمان منطقه ویژه پارس به صورت اقماری (سه هفته کار و یک هفته استراحت) در مدت یاد شده، دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده توسط اداره آموزش منطقه ویژه پارس را طی خواهند کرد.

نوروزی‌فرد تصریح کرد: آغاز به کار نیروهای جدیدالاستخدام سازمان منطقه ویژه پارس پس از پایان دوره آموزشی، در نیمه دوم مردادماه امسال، به آنان اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: آشنایی با صنعت نفت، آشنایی با مقررات پرسنلی، آشنایی با HSE، کمک‌های اولیه و امداد و نجات، آموزش مهارت‌های ده‌گانه کار در سازمان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و گزارش‌نویسی و مکاتبات از جمله این دوره‌هاست.

نوروزی‌فرد بیان کرد: آشنایی با استانداردهای IMS، مدیریت بر مبنای ارزش‌های اسلامی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ نماز و آموزش‌های عقیدتی و آشنایی با فرهنگ و الگوهای رفتاری در صنعت نفت نیز از جمله این دوره‌های آموزشی است.

وی گفت: دوره آموزشی اتوماسیون اداری، ایمنی و آتش‌نشانی، طرح تکریم ارباب رجوع، بازدید از مناطق عملیاتی، ارگونومی (مهندسی و عوامل انسانی)، شیوه کارگروهی، آموزش‌های عمومی و حراستی، زبان انگلیسی و آموزش مهارت‌های هفتگانه نیز از دیگر دوره‌هاست.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول