اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

بودجه امسال شهرداری ارومیه 285 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بودجه شهرداری امسال 285 میلیارد تومان است که توجه به آسفالت و مبلمان شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل در اولویت قرار می‌گیرد.

بودجه امسال شهرداری ارومیه 285 میلیارد تومان است

پرویز جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بازگشایی خیابان امام ارومیه از سیزده سال پیش پیگیری می‌شود و آخرین صورت جلسه در زمان سفر دوم هیئت دولت در ارتباط با انتقال پادگان لشگر به منطقه الیاس‌آباد بود که مطابق با صورت جلسه باید 45 درصد، شهرداری و 55 درصد، ارتش در مورد زمین پادگان توافق کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: از این نظر شورا آمادگی لازم برای تبدیل سهم خود به فضای سبز و گردشگری را دارد تا از تبدیل این زمین‌ها به واحدهای تجاری جلوگیری شود، اما هیچ یک از این صورت‌جلسه‌ها تاکنون عملی نشده است.

جلیلی تصریح کرد: علت اصلی اجرایی‌نشدن صورت‌جلسه‌ها بنا به گفته مسئولان لشگر، نبود اعتبار لازم برای انتقال است.

وی با اشاره به میزان بودجه شهرداری گفت: بودجه شهرداری امسال 285 میلیارد تومان است که توجه به آسفالت و مبلمان شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل در اولویت قرار می‌گیرد.

این مسئول در ارتباط با ساماندهی نیروهای شرکتی در شهرداری گفت: با تشکیل کارگروهی در استانداری مقرر شده که ساماندهی نیروها در چارچوب قانون انجام گیرد‌ و هیچ کدام از نیروهای انسانی در شهرداری تعدیل نمی‌شود و فقط جابه‌جایی انجام می‌گیرد از این رو شورای شهر این قضیه را به طور جدی پیگیری می‌کند تا هیچ حقی از کارگران ضایع نشود.

این مسئول با بیان اینکه آسفالت مناطق چهارگانه ارومیه با مساعد شدن شرایط آب و هوا آغاز می‌شود، افزود: امسال آسفالت در خیابان‌های شورا، بهشتی، زیرگذر بهشتی، رسالت، مافی، آذربایجان، میثم، نبوت، فلکه بهداری، پارک جنگلی و سه راهی میرداماد انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: عملیات آسفالت در خیابان‌های کشتارگاه، رجایی، باهنر، اطراف میدان مجسمه، فدائیان اسلام، رسالت، جمهوری، آزادی، کشتارگاه، کوهنورد، جاده انهر و 45 متری ایثار و همافر نیز آغاز می‌شود.

جلیلی ادامه داد: از کمربندی تا جاده سرو، اطراف میدان خاتم الانبیاء، پل سه چشمه، علامه مجلسی، ابوذر و شیخ شلتوت به زودی لکه‌گیری می‌شود.

وی از پرداخت به روز حقوق کارگران شهرداری در سازمان پسماند و تسویه حساب تا آخر اسفند 90 خبر داد و متذکر شد: بعضی از سازمان‌های شهرداری از جمله پسماند، آتش‌نشانی، بهسازی و فضای سبز در این زمینه نیازمند مساعدت شهرداری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از آغاز مرمت تمام حفاری‌های سطح شهر در طی یک ماه اخیر خبر داد و اذعان داشت: در صورت تخلف شرکت‌های حفار از مهلت قانونی 15 روزه بعد از عملیات حفاری، شهرداری در ازای آسفالت بعد از اتمام مهلت قانونی با 15 درصد جریمه اقدام به این کار می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول