اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی خبر داد

شناسایی و انهدام باند بزرگ فساد در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: باند بزرگ فساد شناسایی و متلاشی شد و 27 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

شناسایی و انهدام باند بزرگ فساد در تبریز

محمود رزم‌گیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی وصول خبر مبنی بر تشکیل خانه فساد توسط زنی به هویت معلوم در تبریز موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و پس از احراز صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی عوامل انتظامی به محل اعزام شده و از محل مورد نظر بازرسی به عمل آوردند که در این راستا تعداد چهار نفر (یک مرد - سه زن) به هویت‌های معلوم دستگیر شده و مقادیری اقلام غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

رزم‌گیر افزود: مراتب به مقام قضایی گزارش شد و در این راستا دستور دستگیری سایر متهمان که به محل مذکور مراجعه می‌کنند صادر شد و در اجرای دستور تعداد 27 نفر به هویت‌های معلوم دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در این عملیات مجموعاً 31 نفر شامل 28 مرد و 3 زن دستگیر شد و متهمان به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام شدند.

وی همچنین از مردم استان خواست با ارائه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر خود در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197، در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول