اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه تیم صنعت نفت آبادان:

جدایی فونیکه سی و عماد زعتره از نفت آبادان قطعی است

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه تیم صنعت نفت آبادان گفت: جدایی دو بازیکن خارجی تیم صنعت نفت آبادان، فونیکه سی و عماد زعتره در فصل آینده از تیم قطعی است.

جدایی فونیکه سی و عماد زعتره از نفت آبادان قطعی است

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هنوز تکلیف سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای فصل آینده مشخص نشده و تا پایان بازی آخر تیم در فصل حاضر برای این منظور تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

وی افزود: در این راستا توافقات اولیه مشخص و انجام شده است.

سخنگوی باشگاه تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همچنین در خصوص اسامی بازیکنان فصل آینده این تیم نیز تمهیدات لازم اندیشیده و مشخص شده اما در حال حاضر با توجه به پایان نیافتن لیگ، امکان مذاکره با بازیکنان مدنظر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از اتمام لیگ، جذب بازیکنان را آغاز و با آنها وارد مذاکره می‌شویم.

خلیلی‌نیا با بیان اینکه یک سوم بازیکنان فعلی صنعت نفت از این تیم جدا می‌شوند، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی امکان اعلام اسامی قطعی این بازیکنان وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که روح‌الله عرب، بازیکن مصدوم این تیم از چه زمانی می‌تواند مجدداً پا به توپ بزند، خاطر نشان کرد: روح‌الله عرب هنوز تمرینات خود را به طور رسمی آغاز نکرده و نظر ما بر این است که در سال آینده در تیم حضور جدی داشته باشد اما در این خصوص نظر سرمربی تیم، کاستا در اولویت است.

سخنگوی باشگاه تیم صنعت نفت آبادان همچنین عنوان کرد: عرب خود نیز معتقد است که برای حضور در فصل آینده این تیم باید تأیید سرمربی صنعت نفت را بگیرد.

وی با بیان اینکه جدایی فونیکه‌سی از این تیم در فصل آینده قطعی است، گفت: این بازیکن به دلیل مشکلات خانوادگی مشخص نیست که تا چه زمانی می‌تواند بازی کند و بر این اساس مسائل مالی نیز برایش بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: بنا به گفته فونیکه‌سی برخلاف میل باطنی و علاقه‌ای که به باشگاه و مردم این منطقه دارد، مجبور است از این تیم جدا شود.

وی با بیان اینکه برای قرارداد جدید پیشنهاد مالی خوبی را به این بازیکن داده‌ایم، گفت: تیم‌هایی که خواهان فونیکه‌سی هستند بیش از دو برابر مبلغی که ما پیشنهاد کرده‌ایم با او وارد مذاکره شده‌ و درصدد جلب نظر او هستند.

سخنگوی باشگاه تیم صنعت نفت آبادان همچنین در خصوص وضعیت دیگر بازیکنان خارجی تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: جدایی عماد زعتره نیز از این تیم حتمی و قطعی بوده علاوه بر اینکه در مورد دو بازیکن ارمنستانی صنعت نفت، لئون پاچاچیان و والری آلکسانیان بعداً تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول