اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد مطرح کرد

تحکیم بنیاد خانواده رسالت انجمن‌ حمایت از خانواده‌های زندانیان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد گفت: توجه و افزایش تحکیم بنیاد خانواده از مهم‌ترین رسالت‌های انجمن‌ حمایت از خانواده‌های زندانیان است.

تحکیم بنیاد خانواده رسالت انجمن‌ حمایت از خانواده‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های خراسان‌رضوی، محمد خادم‌الحسینی اظهار داشت: آموزش حرفه ‌و فن، اشتغال برای زندانیان پس از آزادی، حمایت مادی و معنوی خانواده‌های زندانیان نیازمند گامی برای تحکیم بنیان خانواده آنها است که این امر یکی از رسالت‌های اصلی و اثربخش این انجمن است.

وی افزود: به همین منظور انجمن حمایت از زندانیان مشهد طی سال گذشته اقدامات فرهنگی، اجتماعی و حمایتی را در چارچوب مقررات به خانواده‌های زندانیان نیازمند ارائه کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد گفت: از جمله این موارد می‌توان به کمک نقدی به خانواده زندانیان به مبلغ بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال، کمک به زندانیان به مبلغ بیش از 247 میلیون ریال و کمک به زندان مشهد به مبلغ بیش از 177 میلیون ریال اشاره کرد.

خادم‌الحسینی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های حمایتی انجمن حمایت از زندانیان مشهد در سال گذشته تحویل سبد کالا به خانواده‌های زندانی 173 مورد، تشکیل 550 مورد پرونده زندانیان، مشاوره تحصیلی فرهنگی اجتماعی 900 مورد، بازدید از منازل خانواده‌های زندانیان برای رفع مشکلاتشان 565 مورد و معرفی خانواده زندانی به کمیته امداد امام خمینی(ره) 395 مورد بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول