اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور:

تعداد خیرین مدرسه‌ساز کشور از مرز 300 هزار نفر فراتر رفت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: تعداد خیرین مدرسه‌ساز از مرز 300 هزار نفر در کشور فراتر رفت.

تعداد خیرین مدرسه‌ساز کشور از مرز 300 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رضا حافظی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز در سالن همایش‌های منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: امروز آغاز جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور است که در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شده و 18 خرداد امسال نیز این جشنواره در اردبیل به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای ملت ایران افتخار بزرگی است که در دنیای جنگ و خونریزی جشنواره مدرسه‌سازی برگزار می‌کند و مردم اموال خود را در راه رفاه و آسایش همنوعان خود اهدا می‌کنند که این امری ماندگار و ارزشمند است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اقدامات خیرین در چند سال گذشته خاطر نشان کرد: در طی 2 سال گذشته تعداد خیرین مدرسه‌ساز از مرز 300 هزار نفر در کشور فراتر رفته که افتخاری برای کشور است.

حافظی بیان کرد: هم‌اکنون با تلاش خیران مدرسه‌ساز، مدارس چهار نوبته به دو نوبته و تک ‌نوبته تغییر یافته‌اند و دانش‌آموزان در فضایی مطلوب‌تر درس می‌خوانند.

وی یادآور شد: بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز احداث کرده‌اند که نشان‌دهنده اهتمام بالای مردم در این امر خیر است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور اذعان داشت: طی 2 سال گذشته فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز به جمع خیران اضافه شده‌اند و به هر شکل ممکن در این امر خداپسندانه مشارکت می‌کنند.

حافظی گفت: بیش از 12 میلیون دانش‌آموز تا سال آینده به جمع خیرین اضافه می‌شوند و امیدوار هستیم با همکاری مردم شاهد کمبود کلاس درس در هیچ نقطه‌ای نباشیم.

وی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 550 شهرستان کشور خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در 550 شهرستان و 31 استان کشور جشنواره خیرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول