اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

برنامه بزرگداشت سالروز ارتحال امام باشکوه‌تر برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: برنامه بزرگداشت ارتحال امام(ره) در همدان باید قوی باشد و برای این مراسم باید از اقشار مختلف مردم دعوت شود.

برنامه بزرگداشت سالروز ارتحال امام باشکوه‌تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان احسان قنبری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ‌مرد تاریخ جهان است که همواره ما سالگرد ارتحال ایشان را به عزا نشسته و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم.

وی یکی از برنامه‌های بزرگداشت ارتحال را اعزام به تهران برای حضور در مراسم عنوان کرد و افزود: اعزام به این مراسم با پشتیبانی سایر دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به طوری که خود آنها می‌توانند به طور متمرکز ثبت‌نام داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان بیان داشت: در راستای گرامیداشت ولادت امام علی(ع) که همزمان با 15 خرداد است از 13 خرداد شهرداری به سیاهپوش کردن شهر اقدام کند تا در 15 خرداد که ولادت امام علی(ع) است شهر تزئینات روز جشن را نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه روز ارتحال امام در همدان نیز باید قوی باشد، گفت: برای این مراسم باید از همه اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی دعوت شود و از سخنران مناسبی نیز دعوت به عمل آید.

مسئول سپاه ناحیه همدان نیز گفت: امسال نیز همانند سال گذشته 4 هزار نفر برای مراسم ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند.

امیر غلامی‌پاک افزود: ثبت‌نام از کسانی که تمایل دارند در بزرگداشت ارتحال امام در مرقد امام حضور یابند توسط سپاه ناحیه صورت می‌گیرد و همه اقشار اعم از شهری و روستایی می‌توانند برای ثبت‌نام به این مکان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که امسال هم مشکلی در اعزام افراد نباشد و سپاه آمادگی دارد که برای اعزام نفرات بیشتر ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول