اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریور امسال به اتمام برسند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا شهریور سال‌جاری تاکید کرد و گفت: این امر مورد تاکید رئیس جمهور در سراسر کشور است.

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریور امسال به اتمام برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه از اختصاص بیش از 170 میلیارد ریال اعتبار در سال‌‌جاری به شهرستان میانه خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال‌‌جاری از محل اعتبارات استانی مبلغ 178 میلیارد و 460 میلیون ریال به شهرستان میانه در قالب 183 پروژه اختصاص یافته است، افزود: در سال‌‌جاری شاهد افزایش چشمگیر اعتبارات نسبت به سال گذشته با اعتبار 139 میلیارد ریال هستیم.

خلفاپور خواستار اولویت‌بندی پروژه‌ها از سوی دستگاه های خدمات‌رسان شهرستان شده است، افزود: روسای ادارات باید پیگیر بودجه‌های مصوب پروژه‌های دستگاه‌های مربوطه خود و بررسی نهایی آنها با مدیرکل ادارات استان باشند.

وی در ادامه بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا شهریور سال‌‌جاری تاکید کرد و گفت: این امر مورد تاکید رئیس جمهور در سراسر کشور است.

خلفاپور با اشاره به اینکه از لحاظ کیفیت اجرایی پروژه‌های شهرستان در استان از سطح بالایی برخورداریم، گفت: در اجرای تعهدات نمره 60 استان از آن این شهرستان است که روسای ادارات باید متذکر شوند که این نوع ارزشیابی از سوی استان قابل قبول نیست زیرا پروژه‌های شهرستان ما نسبت به سایر شهرستان‌ها سنگین و عظیم بوده و شایسته این ارزشیابی نیست.

وی با بیان عملکرد مطلوب برخی از ادارات و تقدیر از آنها گفت: آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان میانه رتبه اول، نوسازی مدارس شهرستان رتبه سوم و بنیاد مسکن شهرستان رتبه چهارم در سطح استان را دارا هستند.

فرماندار شهرستان میانه از مناقصه بیمارستان امام خمینی (ره) میانه خبر داد و اظهار امیدواری کرد، در اسرع وقت شاهد اجرایی شدن این  بیمارستان بنا بر نیاز شدید مردم شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول