اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی فقیه در تیپ المهدی جهرم اعلام کرد

آمادگی دفاعی تیپ هوابرد 33 المهدی از کیان اسلام

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ هوابرد 33 المهدی (عج) جهرم گفت: رزمندگان تیپ هوابرد 33 المهدی آماده جان‌فشانی از کیان اسلام هستند.

آمادگی دفاعی تیپ هوابرد 33 المهدی از کیان اسلام

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدیاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبری معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمام کشور بسیج شدند تا شعار کلیدی و با ارزشی که از ناحیه رهبری اعلام شده است را محقق کنند.

وی با بیان تلاش‌های تیپ هوابرد 33 المهدی (عج) در اجرای منویات رهبری معظم افزود: این یگان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای جهرم تا کنون زمینه آموزش بیش از 40 نفر از سربازان زیرمجموعه خود را مهیا کرده و با توجه به استقبال خانواده‌های پرسنل مجموعه تیپ المهدی (عج) بر آن شدیم تا برای غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها کلاس‌های خیاطی، گلیم‌بافی و قالی‌بافی را در فصل تابستان برگزار کنیم.

محمدیاران با اشاره به برنامه‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ المهدی (عج) ابراز داشت: برگزاری مسابقه قرآن ویژه پرسنل و خانواده‌های آن‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم، اعزام پرسنل تیپ المهدی به سفر زیارتی مشهد و قم، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و مشاوره‌ای با حضور اساتید برجسته کشوری و برگزاری جلسه با هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و شاعران یگان المهدی از برنامه‌های این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه یگان المهدی از ظرفیت مناسبی در سطح نیروهای مسلح از نظر هنر  شعر و شاعری برخوردار است بیان داشت: سال گذشته سه نفر از شاعران آیینی تیپ المهدی (عج) جهرم در دیدار شاعران آیینی با رهبری معظم انقلاب شرکت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ هوابرد 33 المهدی (عج) جهرم سرکشی به خانواده شهدای این تیپ را از دیگر برنامه‌های این حوزه نمایندگی برشمرد و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری خاطرات شهدای المهدی به منظور پاسداشت و ماندگاری یاد و خاطره آن‌ها درصدر برنامه‌های این یگان بوده و سعی ما بر این است که فعالیت‌های یگان المهدی (عج) در سطح رسانه‌ها پوشش داده شود.

این مسئول با بیان تربیت نیروهای هادی سیاسی در این یگان نظامی تصریح کرد: با توجه به حوزه سرزمینی یگان المهدی (عج) که هشت شهرستان را در بر دارد سعی شده است تا با تربیت هادیان سیاسی به طور مناسبی این مجموعه را پوشش دهیم.

محمدیاران با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در سال گذشته با همکاری تیپ هوابرد 33 المهدی نیز گفت: این رزمایش به اذعان فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح یکی از بهترین رزمایش‌های سپاه بود و به قدری اهمیت داشت که مصداق کامل نبرد نامتقارن توسط این یگان اجرا شد و به دشمنان این پیام را داد که رزمندگان تیپ المهدی با توجه به سابقه درخشان خود همچنان آمادگی جان‌فشانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول