اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان اردبیل:

فدراسیون یاریگر ما نبوده است/ تزریق 56 میلیون تومان اعتبار به هیئت تیر‌اندازی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل گفت: در چهار سال گذشته تعامل و ارتباط ضعیفی را از سوی فدراسیون تیر‌اندازی شاهد بودیم و حمایت‌ها از استان‌ها بسیار ضعیف بوده است.

فدراسیون یاریگر ما نبوده است/ تزریق 56 میلیون تومان اعتبار به هیئت تیر‌اندازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلمان منصوری پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی رشته تیر‌اندازی سالن رضا‌زاده اردبیل اظهار داشت: در چهار سال گذشته حسرت بردیم که چه به صورت حضوری و چه به صورت مکاتبه‌ای و تلفنی حمایت‌هایی را از فدراسیون تیر‌اندازی شاهد باشیم اما با بی‌مهری‌ها و کم‌لطفی‌های مسئولان سابق فدراسیون مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه استعدادهای خوبی را در این رشته ورزشی در استان شاهد بودیم اما مهم‌ترین معضل و مشکل ما کمبود اعتبارات و تجهیزات ورزش تیر‌اندازی بود به طوری که ما حتی در شهرستان‌ها از امکانات اولیه این رشته بی‌نصیب بودیم.

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل یادآور شد: در این چهار سال فدراسیون پای کار نبوده و نخواسته است با هئیت‌های استانی هماهنگ شود و باوجود این بی‌مهری‌ها ما گاه برای اعزام تیم‌ها به مسابقات منطقه‌ای و کشوری و حتی استانی از جیب خود هزینه کردیم.

منصوری با قدردانی از مدیرکل و معاونین تربیت بدنی سابق و ورزش و جوانان فعلی از هیئت تیر و کمان استان بیان داشت: در چهار سال گذشته 56 میلیون تومان اعتبار از طریق اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت تزریق شد تا صرف جبران و تامین برخی کم و کسری‌ها شود.

این مسئول ادامه داد: ما به هیچ رئیس هیئت شهرستانی به صورت شخصی پول نداده‌ایم بلکه سعی کردیم با خرید تجهیزات و امکانات و تزریق آن به هیئت‌های شهرستانی و حضور آنها در مسابقات مختلف استعداد‌های ناب را در رشته تیر‌اندازی شناسایی و از توانمندی آنها استفاده کنیم.

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به علاقمندی نیروهای نظامی و انتظامی برای فعالیت در این رشته و کمک به هیئت استانی گفت:‌ ما در سال 88 تنها 18 کمان و چند مورد سیبل از اعتبارات استانی خریداری کرده و بین شهرهای مختلف توزیع کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه تعدادی از روسای هیئت‌ها و نائب رئیسان ورزشی رشته تیر‌اندازی نیز با بیان مشکلات و تنگناهای حوزه کاری خود کمبود امکانات و تجهیزات، نبود اسپانسر غیر‌دولتی، بی‌توجهی به استعدادهای رشته ورزشی تیر‌اندازی و برخی دیگر از مشکلات متداول این هیئت را مطرح کرده و خواستار برطرف شدن آن به همراه توجه ویژه مسئولان به رشته تیر‌اندازی با کمان شدند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول