اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان:

پیگیری وضعیت پسماندها از ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت پسماند است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان گفت: قابلیت پیگیری و ردیابی مستمر وضعیت پسماندها از مرحله تولید تا مرحله دفع از ویژگی‌های نرم‌افزار جامع مدیریت پسماند است.

پیگیری وضعیت پسماندها از ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت پسماند است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر مهدویانی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی نرم‌افزار جامع مدیریت پسماند استان زنجان، اظهار کرد: نرم‌افزار جامع مدیریت پسماند در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی در خصوص منابع تولید پسماند و پسماندهای تولیدی واحدها در زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سرعت عمل در شناسایی پسماندها از ویژگی‌های این نرم‌افزار است، تصریح کرد: طبقه‌بندی دقیق پسماندها بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی و توجه ویژه به بحث پسماندهای خطرناک و ارائه فرم‌های تکمیلی از دیگر اهداف این نرم‌افزار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان توجه ویژه به بحث پسماندهای خطرناک و ارائه فرم‌های تکمیلی، مدیریت یکپارچه پسماندها در بخش‌های ذخیره‌سازی، جمع‌آوری، حمل و نقل و دفع اصولی از دیگر اهداف راه‌اندازی این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

وی قابلیت پیگیری و ردیابی مستمر وضعیت پسماندها از مرحله تولید تا مرحله دفع را از ویژگی‌های این نرم‌افزار عنوان کرد و افزود: قابلیت پیگیری حوادث و سوانح مربوط به هر یک از مراحل مدیریت پسماند از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

مهدویانی تصریح کرد: این نرم‌افزار قابلیت ارائه گزارش‌های آماری پسماندهای تولیدی، صدور بارنامه و برچسب برای پسماندها را داشته و فعالیت‌های این حوزه را تسریع می‌بخشد.

وی تصریح کرد: بومی‌کردن و شرایط هماهنگ‌سازی شده بر طبق قوانین مدیریت پسماند، کاربری آسان و ساده‌سازی نرم‌افزار به منظور استفاده کاربران با سطوح دانش مختلف و اولویت‌بندی و ایجاد ترتیب مشخص برای آیتم‌ها و مراحل مختلف نرم‌افزار از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه اتخاذ پروسه مشخص و بدون پیچیدگی برای مدیریت جامع و یکپارچه پسماند، امنیت بالا و یکپارچه پسماند از ویژگی‌های این نرم افزار است، یادآور شد: امنیت بالا و تخصیص سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران مختلف و امکان اعمال تغییرات در قابلیت‌ها و امکانات نرم‌افزار، مدیریت حجم عظیم اطلاعات و بدون پراکنده‌کاری از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت استفاده از نرم‌افزار در محیط شبکه، ثبت داده‌ها، طبقه‌بندی اطلاعات و گزارش‌گیری از دیگر ویژگی‌های سامانه فرآیند سبز است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول