اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حامی مالی هیئت تنیس خراسان‌رضوی:

به دنبال حضور کوتاه‌مدت و مقطعی در ورزش نیستیم

خبرگزاری فارس: مدیر حامی مالی هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی گفت: گروه مهندسی الیزه به دنبال فعالیت کوتاه‌مدت در تنیس نیست، چرا که یکی از بخش‌های اصلی سرمایه‌گذاری ما در ورزش است.

به دنبال حضور کوتاه‌مدت و مقطعی در ورزش نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر مهرحسینی ظهر امروز در نشست خبری هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به اینکه در طراحی خود در برج مسکونی الیزه، ساخت زمین استاندارد تنیس و مجموعه بولینگ را در دستور کار خود داریم، سعی کردیم تا با تعامل با هیئت تنیس خراسان‌رضوی بتوانیم سهمی در ورود به ورزش استان داشته باشیم.

مدیر حامی مالی هیئت تنیس ادامه داد: ورزش تنیس یکی از مفرح‌ترین و پرنشاط‌ترین رشته‌های ورزشی است و با توجه به اینکه در مسابقات تنیس جایزه بزرگ نیز ورزشکاران بسیار خوبی از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند، تلاش کردیم تا نحوه ورودمان به ورزش نیز حرفه‌ای باشد و به همین دلیل حامی این رقابت‌ها شدیم و جام الیزه را با همکاری بسیار خوب هیئت خراسان‌رضوی و فدراسیون تنیس از 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه تنیس سجاد مشهد برگزار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: قصد ما حضور کوتاه‌مدت و مقطعی در ورزش نیست و امیدوار هستم با همکاری‌هایی که می‌توانیم با مجموعه هیئت تنیس خراسان‌رضوی داشته باشیم در طول سال نیز در کنار این رشته ورزشی باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول