اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان خبر داد

نگاه ویژه به ورزش کارمندان دولت در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: در سال جاری یک نگاه عالی و ویژه برای ورزش کارمندان دولت در نظر گرفته شده است.

نگاه ویژه به ورزش کارمندان دولت در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوربخش باقری ظهر امروز به مناسبت نخستین گردهمایی مسئولان ورزش ادارات و سازمان‌های دولتی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار داشت: از نظر مدیریتی و به خصوص مدیریت ورزشی باید تمام تعاملات به صورت دوسویه انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان ایجاد یک زمان صبحگاهی برای کارمندان دولت و ایجاد ورزش همگانی برای آنها است، تصریح کرد: نگاه این هیئت، به زمان صبحگاهی و زمان شروع فعالیت کارمندان دولت است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تاکید کرد: پس از برنامه‌های صبحگاهی برای زمان عصرگاهی کارمندان دولت نیز برنامه‌ریزی خاصی در نظر می‌گیریم.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی در استان اصفهان بسیار اندک است، تاکید کرد: با این حال می‌توانیم از نظر ورزشی در استان اصفهان حرف اول را بزنیم و رتبه اصفهان را به مانند گذشته در جایگاه نخست قرار دهیم.

باقری با اشاره به برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کارمندان دولت برای ایجاد روحیه نشاط در بین آنها، بیان داشت: البته درون سازمان‌های دولتی نیز همواره یک سری از رقابت‌های داخلی ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در امر ورزش هر چقدر بیش‌تر سرمایه‌گذاری کنیم راه‌یابی به مراکزی مانند بیمارستان‌ها کاهش پیدا می‌کند، اظهار داشت: پیش‌گیری در ورزش از مهم‌ترین نگاه‌هایی است که همواره باید مدنظر مدیران قرار بگیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تاکید کرد: به این نکته توجه داشته باشیم در صورت نبود مدیریت خوب در امور ورزشی به جای اثرات مثبت شاهد اثرات دفع کننده هستیم که نباید چنین اتفاقی رخ دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول